Snow Show, ziua 1

3 December 2010, by alexosu

S-a incheiat prima zi de Snwo Show, targul cu echipament de iarna de la Baneasa Shopping City. A fost o zi linistita, in care cumparatorii nu s-au prea inghesuit.

Ce am vazut noi pe-acolo? Standurile FunRide (Line, Ride, Horsefeathers, Full Tilt, Dragon), Snow Patrol (Armada, Bern), Flava Shop (Nitro, Raiden), H2O (Forum, Special Bend, Skull Candy) ne-au atras in mod special atentia. Laudabil efort de a veni cu echipament nou, la preturi decente. Sunt si ceva oferte speciale, le veti gasi la fata locului.

Maine se anunta o zi intens, cu lansarea filmului Global Freezing la ora 19.00. Plus concursurile de indoboard de la standul H2O ;). Ne vedem acolo!

  • TwitThis
  • Google
  • Facebook
  • LinkedIn
  • MySpace
  • E-mail this story to a friend!
  • Print this article!

Comentezi?? Comenteaza!!

40 Raspunsuri la “Snow Show, ziua 1”

  1. Vlad on 4 December 2010 10:07 pm

    Un mare bravo domnului Coman! laudabil modul incare incearca ( si presupun ca si reuseste) sa promoveze skiul off-piste. Stand bine garnisit si cu accesorii variate.
    merita sa treceti p-acolo sa vedeti standul lui Armada cum se prezinta. Am totusi senzatia ca publicul ce se perinda pe acolo nu prea era avizat si nu era de nivelul expozantilor. Culmea!
    @Alb ca Zapata: Respect man! efort mult, pasiune din belsug, Aplauzele noastre.

    P.S. skiuri bune nu vinzi? LOL

  2. horia on 5 December 2010 12:01 pm

    Pai la ce preturi sunt nici nu prea cred ca o sa se inghesuie prea multa lume. In magazin ieri era mult lume de altfel… .

  3. barbosa on 5 December 2010 8:15 pm

    Horica@ - cine e chitit pe ski mananca pufuleti toata vara si cumpara iarna ce-l doare !pretul e mare daca-l compari cu Metro unde gasesti numai trompete ( dar nu-i corect compari mere cu pere )dar e ok daca vrei sa iei acelasi ski din alta tara sau chiar din magazin - asta e si scopul unui targ ( + noutati ce nu se vand ) !
    Mall-urile sunt pline in wk ca-i frig afara si cu 20 lei stai o zi la caldura , vezi ,,zane’ , cocalari, baieti bogati , cam tot ce vrei dar numai 10 % vin sa cumpere ceva !

  4. barbosa on 5 December 2010 8:16 pm

    PT baietii de la Armada - felicitari pt stand + multumesc de disc. dupa ce ati multumit copilul !!!!!

  5. Nebun on 5 December 2010 10:07 pm

    @barbosa
    Cine e chitit pe ski in niciun caz nu-si ia sculele in luna decembrie. La fel cum acel individ chitit pe ski nu prea ar fi avut ce alege de la cei prezenti la aceasta editie si cu permisiunea unora dintre dvs. nu va avea ce alege nici la urmatoarele (1)5 editii :).
    @Vlad
    P.S.-ul tau face toti banii! Am ras cu pofta pentru ca apreciez umorul de calitate.

  6. george on 5 December 2010 10:35 pm

    @nebun
    ai perfecta dreptate. sunt curios daca, macar o pereche de schiuri, altfel schiuri bune, s-au vandut in acest wk. cat despre reducerile aferente unui targ mai degraba hilare. oftam atat dupa austria si restul alpilor, dar nu invatam nimic de la ei.

    Laudabila initiativa, o apreciez ca atare, insa nu avem negustori. nici cumparatori cei drept. o fi un pleonasm?

  7. Mirel on 5 December 2010 11:12 pm

    Am fost si eu la acest targ si tin sa va contrazic. La acest targ iti puteai cumpara echipament de la a la z, nu inteleg de ce sustineti ca nu aveai de unde alege. Nu cred ca se poate vb de reduceri la inceput de sezon. Noile colectii tocmai au iesit, producatorii nu pot vinde direct cu reducere.

  8. Armada Team on 6 December 2010 3:46 am

    @all:
    multumim de aprecieri.

    @vlad:
    Daca “editor choice” si “ski of the year” in freeskier magazine, backcountry si powder magazine nu inseamna mare lucru, poate cumulul parerilor pe forumurile de specialitate (vezi teton, vezi epicski, etc) sa iti schimbe parerea. Si daca nu, poate un test, este mai edificator decat toate celelate ;).

    @george:
    Reduceri la colectia curenta mai mari de 10% in luna decembrie unde s-au vazut? Nu cred ca iti poti imagina ce efort financiar si uman inseamna un tirg amarit ca asta pentru un distribuitor confruntat cu o piata aproape inexistenta (si nu discut aici doar despre Armada ci si despre ceilelalte branduri. cu exceptia Explosiv desigur)….

  9. Nebun on 6 December 2010 8:08 am

    @Mirel
    Dumneata spui ca-ti puteai cumpara de la A la Z.
    Cred ca nu cunosti alfabetul schiului pentru ca eu eram interesat de niste chestii pentru tura si n-am vazut ceva de tura pe la targu’ lu’ peste. Daca gaseam, poate cumparam, functie de pret…
    Deci, ai mancat niste litere, nu crezi?!?
    In alta ordine de idei, dumneata ce ti-ai cumparat de la acest targ daca esti mare pasionat si incantat de ce ai vazut acolo? N-ai cumparat nimic? Pai vezi…
    Dar clapari de freeride ai vazut pe acolo? Dar o gresie pentru intretinerea cantului ai vazut pe acolo?

    @Vlad
    Sa inteleg ca-ti plac schiurile pentru avansati? N-ai sa gasesti asa ceva la Armada, cu toate review-urile lor platite sau nu. Eu nu m-am prins care schiu de la Armada are metal in el…

    @Armada Team
    Si cate produse ati vandut cu tot cu reducerea dvs. de 10% la inceput de sezon?!?
    Ma iertati, e defect profesional sa pun accent pe rezultate si cifre, nu pe vorbe…

  10. Armada Team on 6 December 2010 9:15 am

    @Nebun
    Triumph are metal in el, just for the record. Pe de alta parte nu stiu de cand calitatea unui schiu e data de cantitatea de metal pe care o contine. Cel mai probabil cautam lucruri diferite la schiuri

    Cand o serie de rideri ca Tanner Hall, JP, Bornowski, Regnier si tot asa se dau sau s-au dat pe modele Armada, e greu sa spui ca nu sunt schiuri pentru avansati, nu crezi? Mai ales ca Armada nu face schiuri speciale pentru rideri. Ce e in magazin, aia e.

    Inteleg ca brandul poate sa nu iti placa, inteleg ca schiurile in sine pot sa nu iti placa - ar fi si culmea sa ne placa tuturor aceleasi lucruri. Atata timp cat ai argumente e perfect. Ba chiar e ok si fara, atata timp cat nu arunci cu noroi.

    Revenind la oferta prezentata la targ, e corect: nu au existat dealeri de echipament de tura. Asta, totusi, nu e vina celor care au fost acolo si care s-au straduit sa vina cu oferte cat mai bune posibil.

    Si sa raspund si la ultima intrebare: la targ am vandut suficient cat sa facem actiunea rentabila. Nu ne vom lua elicopter din banii astia, insa :). Pentru Armada, targul a fost si o actiunea de promovare a brandului. Deci am castigat ceva, sper, si pe partea asta.

  11. alb_ca_zapada on 6 December 2010 10:25 am

    @nebun:
    Eu iti inteleg putin punctul de vedere dar incearca sa vezi putin problema si din partea cealalta.
    Care crezi ca este explicatia ca la tirg nu ai gasit echipamente de tura si avalanche safety? Sa fie vinovati cei prezenti acolo, cei absenti sau extraterestrii?
    In momentul in care primesti o oferta de pret din partea organizatorilor incepi si calculezi devizul pe intregul lui: cost de inchiriere, amenajare, oameni, oboseala, etc. Daca la sfirsit da cu minus, stai acasa.

    In afara de tine citi au mai fost interesati de echipament de tura? Ce ti-ai fi cumparat tu in afara de o gresie? Citi dintre cunoscutii tai au facut achizitii in ultima perioada de pe sport-konrad?

    Deci, piata este asa cum sint cumparatorii. Daca la noi nu gasesti ceea ce trebuie nu este pentru ca nush care distribuitor este el rau si nu vrea sa aduca nush care brand. Este din cauza ca nu are piata pt produsul cu pricina. Cind ne-om educa mai mult si vom face diferenta intre o membrana valabila si un produs Decathlon, poate vom vedea si aici chestii mai bune. Pina atunci insa raminem la stadiul de cel mai mall & low-cost popor din Europa.

  12. ion on 6 December 2010 11:41 am

    @alb_ca_zapada Din nefericire pentru noi pana si Decathlon-ul a reprezentat o revolutie in cultura outdoor! :)) Mai bine asa decat in treiling la gratare pe Valea Cerbului.

  13. alexosu on 6 December 2010 12:37 pm

    Totusi, e un targ de mall. E clar ca echipamentul hardcore sau ultra-specializat nu va fi acolo - tura, rescue, accesorii DYI si tot asa.
    De fapt ne lipseste un targ mare, hai sa nu zic ISPO, dar intelegeti unde bat. E eternul cerc vicios: nu e piata, drept pentru care importatorii nu au resurse pentru asa ceva, chestie care afecteaza piata si tot asa.
    Pana nu va exista o masa critica de oameni/clienti, o sa fie foarte greu.

  14. Nebun on 6 December 2010 12:42 pm

    @alb_ca_zapada
    Culmea e ca importatorii romani de la care cumpar in mod obisnuit si cu care fac deal-uri ca si pasionat intr-ale schiului nu au fost prezenti acolo :).
    Oare de ce?

    In alta ordine de idei, ai lasat cam in suspensie rationamentul justificarii preturilor functie de costuri…Ok, pentru o prezenta de 3 zile intr-un spatiu de 6 mp ai avut costurile X.
    Spune-mi la cat s-au ridicat costurile alea: 800 hai 1000 euro daca nu ti-ai gasit vreun prieten/ruda unde sa te cazezi pe moka…
    Bun, ai cheltuit 1000 euro (buget decent) dar spune-mi si mie ce marja ai la brandul Armada (sau alt brand, desigur, ca nu e vorba doar de ei aici, Doamne fereste) ca sa-ti fac si eu socoteala cat ar fi trebuit sa vinzi ca sa ajungi la breakeven point si sa te fi ales doar cu beneficiul de brand awareness.
    Asta ca sa o luam pe cifre si sa ducem rationamentul pana la capat.
    Daca ai marja de 10% te compatimesc si inseamna ca trebuie sa-ti schimbi business-ul, recomandare sincera pe care as face-o si unui client care ma plateste cu mii de euro pentru consultanta financiara pentru ca e clar ca riscul nu este justificat de posibilitatea de castig; daca ai marja de 70% iti spun deschis ca e banditism pe fata.

    Apoi introduci in discutie un sofism. Zici asa: “daca-ti da cu minus, stai acasa”.
    Daca ai capacitatea sa estimezi cat vei vinde cantitativ la un anumit pret ca sa-ti dai seama dinainte ca acele costuri (fixe si cunoscute dinainte in foarte mare masura) nu pot fi acoperite din marja vanzarilor estimate la un anumit nivel de pret, spune-mi cum ne putem intalni, ne impacam la o bere si te iau cu mine pe piata Forex sa facem bani seriosi ca am nevoie de persoane capabile sa ghiceasca, corect viitorul macar pe 2 zile, daramite pe 3.

    Restul se numeste elasticitatea cererii functie de pret si p-asta nu prea o poti estima cu mare precizie, in atare conditii, in piata echipamentului sportiv de iarna din Romania. Si comerciantii ar trebui sa invete conceptul inainte sa ma intrebe ce si cat eram eu dispus sa cumpar.
    Poate eram dispus sa ma intorc acasa si sa revin la Baneasa cu masina mare si nu cu aia de oras…ca sa o umplu.

    Intreaba-i pe cei de la Conrad (c not k) ce cumpara romanii de la ei ca sa-ti dai seama cate oportunitati de trade au pierdut comerciantii romani. Nu pe mine.
    Are rost sa spun cate mii de euro ar fi putut intra in buzunarele romanilor numai in ultimii 2-3 ani?!? N-are rost, de altfel voi si disparea din spatiul virtual de indata ce va fi venit zapada…

  15. Nebun on 6 December 2010 1:38 pm

    @alexosu
    Cercul vicios e viciat doar de gandirea unora de la noi, pentru ca peste tot in lume regula e una singura: ofertantul creaza si dezvolta piata, niciodata consumatorul. Asta nu-i o relatie de tipul ce a fost mai intai, oul sau gaina ?!?

    E afacerea si interesul lui (a ofertantului), nu vine nimeni din cer sa i-o dea de-a gata sau sa i-o creasca in locul lui…Cand mai multi ofertanti sunt pe aceiasi piata, vizeaza la aceleasi nevoi, cu atat mai bine, trebuie sa se uneasca pentru a o creste ca vor avea cu totii de castigat pe termen lung, chiar daca aparent in prezent sunt competitori.

    Ce mare s-a facut gaura de la tubul de pasta de dinti in ultimii 20 de ani…Tubul de pasta Cristal, cand eram eu mic avea diametrul cat o mina de carioca si asta din ziua de azi cat are diametrul cat vaginu’ lu’ Pamela Anderson. Doar un exemplu…clasic.

    Si hai sa va mai spun una si ma duc la o cafea pentru a rumega niste cifre:

    Ok, am vazut la targ claparii Full Tilt. Interesanti, cu iz exotic dar n-am vazut cablurile pentru ei. La acei clapari … se rup cablurile. Unde gasesc in Romania cabluri de schimb (sa am macar un cablu de rezerva in rucsac)?
    Dar niste talpi de Vibram pentru clapari de tura? Dar niste cleme/sisteme de prindere pentru pieile de foca? Dar un liner de schimb pentru claparii actuali?
    Ehe, pai nu prea merge sa pretinzi ca n-ai piata cand de fapt tu comerciant vrei sa pacalesti piata.

    M-am lovit de astfel de probleme si le anticipez inca de la bun inceput. Si cumpar doar de la cel care e alaturi de mine cu tot ce-mi trebuie mie ca sa am un customer experience inalt si sa nu ma dau cu capul de pereti mai incolo.
    Dar din pacate, prea putini romani reusesc sa-mi ia banii destinati echipamentului sportiv de iarna…

  16. alb_ca_zapada on 6 December 2010 1:43 pm

    @nebun:
    poate ar trebui sa detaliem mai pe larg intr-un articol cam ce inseamna business-ul asta la noi si la ei. cum si din ce traieste el, ce inseamna preturi recomandate si unice pe un teritoriu, de ce la noi importatorii sint si retaileri, de ce nu exista promovare de produs/brand eficienta, de ce conrad-ul (cu c, sorry, greseala de neconsumator al respectivului shop) face volume, de ce nu exista oferta, cum se zbat micile business-uri de nisa sa supravietuiasca intr-o piata aproape inexistenta, ce componenta de pasiune dementa este in asta samd…

    ref la calcule economice, sa stii ca acele cuvinte nu sint chiar necunoscute pentru oamenii din bransa. de obicei proiectiile astea au o baza (empirica, este adevarat), nu sint scoase din burta. asta este si motivul pentru care la mall baneasa nu ai gasit echipament de tura… asadar ti-ai raspuns singur la multe intrebari

    si daca tot ai adus vorba, stii poate foarte bine care-i treaba cu o oarecare lege a numerelor mari si de ce forex-ul nu-i totuna cu outdoor-ul mioritic ;)

  17. lucian on 6 December 2010 2:42 pm

    Cum putem vorbi de o piata a echipamentului de schi, cand n-avem partii de schi? Lungimea insumata a partiilor de schi din Ro, face cand un domeniu schiabil dintr-o statiune fara mari pretentii din Austria.
    Sa zicem mersi ca exista acesti dealeri de la care putem cumpara echipamente cat de cat decente si de actualitate.

  18. Bogdan on 6 December 2010 2:57 pm

    @nebun:
    Am sa ma refer doar la paragraful in care a fost mentionat Full Tilt: cabluri si piese de schimb se gasesc tot la noi; daca intrebai, puteai afla informatia aceasta. Nu avea nici un rost sa expunem la un targ in mall piesele de schimb pentru modele de clapari care nici macar nu au fost achizitionati deja. Ai mentionat ca erau o prezenta exotica…oare cat de exotica era prezenta partilor?
    Eu unul sunt sigur ca vei obtine un suport mult mai bun din partea reprezentantilor unor marci core decat din partea celor ce vand hipermarket-urilor. Si chiar daca nu vor avea toate maruntisurile pe care ti le doresti, acestia vor face tot posibilul sa-ti indeplineasca dorinta. Ceea ce nu cred ca poti obtine de la categoria cealalta.

  19. Mirel on 6 December 2010 3:06 pm

    @nebun
    Ideea este ca va place mult sa carcotiti si sa aruncati cu pietre. Pe cati expozanti de la targ i-ai intrebat, de ex, de gresie pt intretinerea canturilor?
    Eu salut aceasta expozitie, este f.bine ca se face si in Romania si sper sa se faca si pe viitor.

  20. Nebun on 6 December 2010 3:30 pm

    @alb_ca_zapada
    Domnule, gresesti daca ai inteles ca eram croit exclusiv pe tura…Zona asta mi-a sarit in ochi pentru ca nu oferea nimic dar absolut nimic. Iar in rest, am privit dezinteresat pentru ca nu era nimic care sa-mi trebuiasca ori sa ma faca sa cumpar datorita pretului lucruri care nu-mi trebuiesc cu adevarat.
    As mai mentiona si atitudinea domnisoarei de la standul Fischer care a fost singura persoana de acolo care m-a privit de parca as fi abandonat-o in facultate dupa prima si singura partida de sex, la mare.

    @Bogdan
    Ok, inseamna ca gandim diferit. Probabil eu as fi introdus pe piata un produs nou, intr-un mod diferit. Mai ales la un targ.
    Iar a doua parte a mesajului e in afara discutiei, am inteles ideea dar crede-ma pe cuvant ca de la hipermarket, pentru ski, nu-mi aduc aminte sa fi luat altceva decat maruntisuri gen Toko.

    @lucian
    Domnule, tu ai pus punctul pe “i”. In fond la ce ne trebuieste echipamentul daca n-avem pe unde sa ne dam?

  21. barbosa on 6 December 2010 6:49 pm

    @nebunica - esti al dracului de carcotas si , recunosc , te ajuta si vocabularul ,numai ca ideea de la care pleci e fundamental gresita iar sistemul de referinta in care vb e diferit de toti ceilalti !
    prietene , acum 5-6 ani ,,am pus presiune ” pe bunul meu prieten David Neacsu sa aduca clapari de tura ,in magazinul Hymalaia ( cred ca cel mai cunoscut si cu angajatii cei mai buni din domeniu ) CONCLUZIA ; si acum ma intreba ironic daca stiu de unde sa mai cumpere clapari de tura ,, ca eu am adus si nu mai am ” ! in realitate mai are cam 70% din ce a luat acum 3 ani !!!!
    Sa ma explic cu sistenul de referinta ; tu compari targul , Romanica , importatorii cu Austria , mege halele de targuri ce se tin in Europa si America de nord ……
    Eu zic sa comparam cu ce am avut pana acum 2 ani = 0 (ZERO ) !!!!
    sigur nici eu nu am gasit skiuri de fond dar nu critic atat timp cat se uita lumea ca la urs cand ma plimb in parc !
    In minunata pledoarie economica nu ai adus in discutie suportul PRODUCATORULUI, politica lui pt Romania si mai ales ( ce a spus si Alexosu) PRETUL IMPUS !!!Eu sunt om de vazari 100% , pe mancarica de 20 de ani din care in ultimi 6 pe ,,ingrediente Italia ” si cu istoricul pe acesti ani , cu calendarul ordotox , cu cel catolic , musulman si ebraic , cu sarbatorile altor oganizatii religioase cu 1000 de prieteni buyer-i , sefi de raioane la multinationale cu 10 babe ce intreba ( platite de mine) dar nu cumpara daca ati adus cutare si cutare si tot n-am curaj sa zic cat se vinde in dec pa Metro sa zicem !!!
    sti ce e grav ; ca te intalnesti cu patronul meu , italianul mic si grasut tipic ce s-a aciuit pe la noi , si il intrebi de ULEI DE TRUFE ( sa zicem ) iar el , saracu va intra in isterie, va aduce un tir , iar o sa ma chinui sa-mi conving vecinii sa cumpere ceva ce nu inteleg ce este !!!!
    In alta ordine de idei a fost frumusel ieri in sus pe drumul de vara ( apropo , pe tura ) si excelent pe Tarlele mici la vale )

  22. Adrian on 6 December 2010 6:56 pm

    @nebun: domnule, din descrierile tale esti tipul clientului care intra in magazin, vede ce nu gaseste acolo si cere acel lucru.

  23. george on 6 December 2010 7:16 pm

    @armada team, @ dear all,

    Am scris ca apreciez o astfel de initiativa. Personal imi plac schiurile Armad si, orice lucru de calitate are un pret este corect si acest aspect. Nu avem piata, dar oare aveti o strategie de aparitie si/sau dezvoltare pietei. Sigur este greu, costuri mari, obstacole, deacord cu toate acestea, dar exista o strategie? Nu cunosc multe amanunte gen sustinerea pe care o primiti de la producator, anumite facilitati, daca exista ele, etc. Fiind la ani lumina de numele invocate de voi Tanner Hall, JP, Bornowski, Regnier, m-as multumi si cu modele mai vechi ale brandului insa la un pret ajustat in consecinta. Sigur nu e scopul unui targ, dar vorbeati de piata si consumatori.

    Am primit o reducere de 20% la un stand pentru un anumit produs. Nu inseamna nimic, era model 2010 oricum, si de fapt am cumparat la un pret mare. Asta pentru a nu se afirma ca nu sustin comerciantii autohtoni.

    Psihologic insa personal in calitate de consumator autohton ce-si permite sa cheltuiasca bani pe echipamente de buna calitate nu am cum sa nu cheltuiesc sumele respective afara, in conditiile in care orice magazin se prabuseste de varietatea produselor, reduceri se fac mereu si sunt consistente, personalul priceput, instruit, serviabil, simpatic, si mereu are solutii pt orice fleac etc. Pai cate schiuri nu am schimbat la fata locului plus diferenta in bani. Nu am facut afaceri, dar m-am simtit bine. Totul e pe bani si costa insa sa ai de unde alege si ce alege.

    Ne plangem mereu si comercianti si consumatori, lucrurile mai degraba stagneaza si ne descurcam fiecare cum putem.

    Insa fiecare pas inainte merita laudat. Cu moderatie zic eu. Pana la urma deacord cu @lucian, nu avem noi partii ceea ce e mult mai grav.

    Urez succes editiei a treia a targului din 2011 si pe cat posibil ajutor de la producatori in promovarea brandurilor, crearea pietii etc. O intrebare: producatorii ajuta si cu ceva cosultanta un comerciant loco?

  24. barbosa on 6 December 2010 7:47 pm

    am o poveste veche care , pe mine m-a facut sa gandesc altfel;
    acum 11 ani , ca tot romanu cu copil mic , am plecat 2 ani la rand in Turcia la hotel Silyum , all inclusiv ( pt cine vrea explic de ce recomand acest tip de vacanta NUMAI celor cu copii mici ) si acolo am gasit turisti din Belgia -someri , miner, student, muncitor cu care am batut mingea de volei ( rusine mare sa zic ca-s director de vanzari ) . Domnilor acesti oameni plateau 18 zile cam cat plateam eu 7 !!!!!Turbat si simtindu-ma cu ciunga-n par, m-am intors la patronul agentiei, ce imi era vechi coleg de liceu si prieten ,sa ma lumineze !Atunci am inteles ca , sa-i dea DZ sanatate , el avea adaos 0% dar pt ca cumpara ( si inca Romania cumpara asa) bilete numai intervalul 15 iunie -1 sept are ,, trompeta ” aia de oferta !Belgia cumpara pt intervalul 1 aprilie -1 noienbrie !!!!!
    Cred ca e clar pt tot poporul !

  25. Alin on 6 December 2010 11:33 pm

    Barbarosa cum a fost duminica la Sinaia? Ca m-a mancat undeva sa intreb la cabina daca e ok sus si mi s-a spus ca nu e zapada. Mergeau firele?

  26. Armada Team on 7 December 2010 12:35 am

    Ne-ati facut curiosi, am verificat:

    JJ model 10/11
    -sport-conrad 599 euro
    http://www.sport-conrad.com/page/product-detail/__/shop/prod/1532
    -Romania pret unic online si alte magazine - 2399 lei (558 euro)
    http://www.gooutdoor.ro/schiuri_armada_model_jj_10_-_11.html

    Pe perioada respectivului targ am avut o promotie de 10% care a redus JJ-ul luat ca exemplu la cca 500 euro, mai ieftin deci cu 100 euro fata de sport-conrad.

    Acestea fiind dovedite, va asteptam cu mare drag si voiosie la testele pe care le vom organiza de-a lungul sezonului. Haideti sa mai si chiuim si de zapada sa ne bucuram :)

  27. barbosa on 7 December 2010 7:46 am

    Alin- duminica la 8 45 nu mergea cabina de la sinaia la 1400 ( tipic luati pe nepregatite de zapada in decembrie ) asa ca am fugit la gondola iar de la 1400 pana la intersectia cu Valea Dorului am urcat pe foci 95 % pe zapada ok si restul pe gheata sau iarba inghetata + 2-3 dune de 40-50 cm ! Era clar ca ninsese sanatos dar batuse si vantul si de aici lipsa continuitatii zapezii !Coborarea a fost pe drumul de vara cat de cat ok pana la intersectia cu Tarlele de acolo pe ele in jos un pulvaras de vis pana cabanuta de la 1500 de acolo ceva pietre pana la 1400 !Cabina a pornit pe la 10 ! scaunele nu au functionat ! pe ddrum , in urcare am fost ajunsi si am mers impreuna (,,placarul ” nostru avand o discutie despre cantatul la chitara) de singurul tip ce era cu ceva in picioare ( apropo cu telemark)! am regretat ca n-am fost la predeal unde clar a fost mai multa zapada si mai ,, asezata ”

  28. Nebun on 7 December 2010 11:05 am

    @barbosa & Armada Team

    Luminati-ma si pe mine care-i mecanismul.
    Aia (producatorul) impun pretul permanent pe toata durata sezonului si in extra-sezon?
    Cum iti impun asta? Iti vand produsele la un pret foarte mare ca sa nu ai marja de libertate si apoi iti dau factura de discount functie de volum sau functie de o anumita perioada? Care-i treaba, ca m-ati facut curios cum functioneaza business-ul asta. Care-s termenele de plata pe zona de schiuri?
    Iese careva sa spuna deschis: ba, asa merge treaba, eu castig atat pentru ca consider eu ca mi se cuvine si daca nu va convine, duceti-va la concurenta sau unde vreti voi…

    Armada Team, Conrad-ul este un punct de referinta in general pentru unii romani, si e intr-adevar o realizare ca vindeti JJ-ul cu 100 euro sub ei (mai pui si transportul vreo 30 de euro de la ei la noi, ca sa fiu corect) dar daca ar fi sa ma uit la categoria aia de schiuri pentru incepatori intr-ale schiatului in offpiste, as merge pe Atomic Access care e la 300 euro (stiu, ma veti contrazice ca JJ-ul e jmekeria pamantului si Access-ul e o porcarie facuta de o companie care are treaba cu race-ul nicidecum cu offpisteul).
    Dar repet, nu am nicio treaba cu Armada si produsele lor, sunt convins ca exista o piata si pentru ele doar ca nu fac eu parte din segmentul tinta cu pricina.
    Asteptam intre timp si ofertele backcountry.com din februarie incolo.

    barbosa, spune-i te rog prietenului dumitale David Neacsu sa mai investeasca in trainingul celor care vand acolo pentru ca saracii au niste mutre de gogosari murati incat chiar nu-mi face nicio placere sa intru in magazinul(e) lor.

  29. alexosu on 7 December 2010 9:27 pm

    Soc!!! Te cheama si Paul!!!
    In alta ordine de idei, let’s chill. Cred ca am fost privati de zapada mult timp si reactionam mai dur :).

  30. alb_ca_zapada on 7 December 2010 10:00 pm

    Eh, eu cred ca. as usual, adevarul sta cuminte undeva la mijloc. Consumatorul are tot dreptul sa ceara servicii mai bune cu o conditie: sa plateasca pentru ele. E cam ca-n politica si democratie: atita vreme cit nu catadicsesti sa te duci la vot, nu ai caderea morala sa critici guvernarea.

    So, lucrurile se misca din doua directii - pe de o parte presiunea pietii pentru servicii mai bune, apoi presiunea concurentei si a cash-flow-lui pentru vinzari. Atita vreme cit aste doua lucruri merg impreuna si corect balansate, beneficiaza si consumatorul si industria. (evident cu observatia ca la noi nu se poate vorbi despre o “piata”… nu este o figura de stil, este o realitate - toata Romania vinde cit un magazin dintr-o statiune din Alpi)

    Boala noastra la ora actuala este ca nu avem un retail matur. Himalaya este cam singurul magazin specializat pe chestii tehnice in materie de munte si sporturi conexe intr-un oras de peste doua milioane aflat la nici 100km de muntii patriei. In ultima perioada mai incep sa scoata capul si alte initiative iar vinzatorii sint si ei din ce in ce mai specializati. Hai sa fim cinstiti cu noi insine, avem o gramada de exemple negative dar cit de cit de vreo 2 ani mai avem si cite ceva de laudat.

    Si mai este un aspect - distribuitorii din noul val. Vin din spate tot mai multe initiative plecate dintr-o pasiune dementa a unor oameni care au vazut si observat cum stau lucrurile pe alte meleaguri. Cine nu observa suflul nou adus de distribuitori precum Snow Patrol (Armada, Bern), FunRide (Ride, FullTilt, Horsefeathers, Line), Boarders (Burton, Trek, etc), Absolut Outdoor (Movement, Black Crows) vrea sa fie orb sau rau intentionat cu orice pret. Se organizeaza teste tot mai dese (atentie, GRATUITE in conditiile in care p-afara se cam plateste uneori pt asta), sint evenimente, actiuni, sportivi sponsorizati, trip-uri, siteuri diverse. Mai nou se implica activ si Burn cu o caruta de bani (si nu intimplator, ci pentru ca anume eforturi dau roade in timp).

    Deci lucrurile sint pe trend pozitiv si asta e cel mai important. Zapada sa fie si genunchi flexati…

  31. radubu on 7 December 2010 10:21 pm

    dragi conatzionali nu merita sa invidiatzi asa tare austria. ceea ce se face aici este industrie si “massturismus”. credetzi-ma la un moment dat te saturi de autobahnu de la flachau sau stubai sau oricealt gletschergebiet cu 16 kilo de cartele care suie intr-o duminica. iar cum da ninsoarea toaca 80 pulveru pe sub cablu de la 7 dimineatza. ca doar acolo lucreaza si mai si dorm acolo unii. poate sint melancolic dar era fain si la balea cind klingeis nu terminase constructzia, si erau vreo treispe care se dadeau in caldare sau pe doamnei cu schiuri mai de second hand…..

    cit despre schiuri de tura: astea sint cam scumputze peste tot. toate asa zisele oferte se complica cind itzi trebuie si talpi si piei si legaturi cu cutzita sau stopperre si clapari si tzoale si frontala samd. daca le pui cap la cap pe toate nu iese prea ieftin. inclusiv cu conrad paragon backcountry samd.

    io am inceput cu 404 pe schiuri de partie. si mi-a placut.

    o chestie care functzioneaza aici e flohmarkt (piatza second) sau mica publicitate. si ebay.

  32. Nebun on 8 December 2010 10:01 am

    @Sorinescu
    Coaie mari, creier mic. Nu stiu ce sa zic, e mai greu in cazul tau, dr. Ciomu nu e si neurochirurg…

    @alb_ca_zapada
    Himalaya nu este singurul magazin de unde poti lua chestii tehnice. Este doar un magazin. Cine gandeste asa ceva isi da singur tzeapa.

    Nu am asteptat sa-mi explice vreun castravete de ce aia e asa, in ce sens se roteste pamantul si chestii d-astea. M-am dus singur spre informatie, piatza si experiment.
    Am facut si greseli dar am invatat si am experimentat fara sa fac fotosinteza la bec printre castraveti si gogosari. Recunosc ca m-au ajutat mult atat prietenii/rudele de afara cat si venitul personal care-mi permite sa fiu un pic mai relaxat (inclusiv pe timp de criza).

    Doi la mana, mi se pare normal ca testele sa se plateasca!
    Prefer sa dau 15 euro in Romania (in medie, dupa 10 testari platite schiul se considera amortizat) dar sa stiu ca importatorul X imi pune la dispozitie schiul Y la lungimea Z, in orice moment, pentru ca oricum banii aia ii recuperez fie si prin simplul fapt ca in final ajung sa iau decizia cea mai buna.

  33. alexosu on 8 December 2010 10:48 am

    Guys, discutia o ia compet razna. Problemele personale le rezolvam personal, ok? Discutia era prea interesanta ca sa incep sa o moderez sau sa se duca complet la vale.

  34. Sorinescu on 8 December 2010 10:55 am

    Si totusi… fara sa jignesti nu poti? Daca esti asa relaxat si destept de ce nu ne zici tu cum te numesti… curajosule!

    @Alexosu: Ca sa rezolv o problema personal trebuie sa stiu si eu cine e persoana….

  35. george on 8 December 2010 10:56 am

    @ dear all

    Un singur comentariu mai vreau sa fac. Pornind de la ce zicea @alb_ca_zapada referitor la suflul nou si de la premisa ca orice pas inainte, fie cat de mic, este laudabil, consider ca surogatul de piata autohtona (inteleg ca aici toti avem aceiasi parere) se multumeste cu foarte putin si se plange permanent de diverse lipsuri sau greutati in business. Ca atare vom ramane limitati cu o astfel de abordare la ce avem acum sau un pic mai bine. Insa despre un real progres nu poate fi vorba.

    Restul este alegerea consumatorului.

  36. alb_ca_zapada on 8 December 2010 11:21 am

    @george si ceilalti:
    va rog dati un ochi pe pe articolul generat de discutia asta. poate fi o modalitate prin care in tara asta sa se genereze masa critica de consumatori care la rindul ei sa genereze o industrie matura/concurentiala/etc.
    http://www.derdelus.ro/2010/12/06/support-your-local-shop/

    in rest, da, putina moderatie nu strica. ar fi pacat sa aruncam asa o discutie interesanta in banalul mioritic

    @nebun:
    te intelegem, este optiunea ta. cit despre gaurica din tubul de pasta de dinti, perfect adevarat, dar tot sintem poporul cu cel mai mic consum pe cap de locuitor. asadar, doar educatia poate schimba ceva………

  37. Nebun on 8 December 2010 11:44 am

    @gazda(e)

    Hai ca am tulburat prea tare apele aici.
    Va promit ca voi lasa culturile de castraveti si gogosari in pace pentru totdeauna.

    Nebun out si zapada pentru toti!

  38. alb_ca_zapada on 8 December 2010 12:03 pm

    @nebun:
    hai sa bem o bere in base miine la un film misto. ai sa vezi ca sintem oameni rezonabili si cu chef de dat la vale.
    no hard feelings deci

  39. iona on 8 December 2010 2:30 pm

    traiasca line-urile! :)

  40. george on 8 December 2010 4:14 pm

    @alb _ca_zapada Ok ne mutam in partea cealalta si tot a iesit aceva. foarte bine

Ai citit articolul si ai o opinie... o intrebare... o injuratura? Orice ar fi, poti folosi formularul de mai jos.




Spam protection by WP Captcha-Free