10.000 euro de la Mountain Dew si MoFilm

4 January 2011, by alb_ca_zapada

Sinteti cred la curent, anuntam deseori pe derdelusul de fata competitii, evenimente, intimplari care mai de care mai frumoase si colorate. Dar iata ca pentru prima data vorbim despre un premiu mai mult decit substantial: 10 mii de euro!!!

Despre ce este vorba pe scurt - realizezi un edit cu ce filmari ai tu sau prietenii tai si ai sansa mareata de a participa la gala de premiere de la Barcelona. 10 mii de euro oferiti de un juriu international (asta ca sa nu iasa vorbe, clar?). So, un fel de IGS mai mare si mai bogat.

Va uram deci succes si dam cuvintul organizatorilor.

Mountain Dew anunţă deschiderea competiţiei internaţionale MOFILM în România.

Până pe 31 ianuarie 2011, pasionaţii de film pot răspunde printr-un montaj audio-video original şi îndrăzneţ temei creative lansate de Mountain Dew în cadrul competiţiei MOFILM, proiect artistic global. Concursul de film internaţional este deschis pentru prima oară şi participanţilor din România sub sloganul Extreme meets film. Aceştia concurează alături de realizatori de scurtmetraje din întreaga lume pentru marele premiu de 10.000 de dolari şi o excursie la festivitatea de premiere care va avea loc la Barcelona în februarie 2011.

Mountain Dew aduce pentru prima oară în România competiţia MOFILM, fiind unul dintre brandurile care susţine tinerii creativi sa-si distribuie scurtmetrajele. MOFILM este o organizaţie globală a cărei activitate a început în 2007 şi s-a remarcat ca pionier în promovarea conţinutului audio-video pentru telefoane mobile. Impreuna cu personalităţi precum Robert Redford, Kevin Spacey, Isabella Rossellini şi Spike Lee şi prin colaborarea cu numeroase branduri, MOFILM sprijina o comunitate globală de realizatori amatori şi pasionaţi de film.

Pentru festivalul de film de la Barcelona din februarie 2011, Mountain Dew prezintă o temă de lucru ce trebuie rezolvată până pe 31 ianuarie 2011 prin intermediul unui spot de brand cu durata intre 45-120 secunde. Competiţia este deschisă la nivel internaţional şi este adresată tuturor realizatorilor (amatori) de film. Tema creativă lansată de Mountain Dew este disponibilă pentru download pe situl www.mountain-dew.ro şi este in linie cu trasaturile brandului: aventură si nonconformism intr-o nota de umor aparte. Pentru a câştiga marele premiu de 10.000 de dolari şi participare la gala exclusivistă de premiere de la Barcelona, concurentii trebuie să urmeze câţiva paşi simpli: să realizeze montajul audio-video intre 45-120 de secunde ieşit din tipare, dar in conformitate cu regulile prezentate pe site-ul competiţiei.

Toate montajele audio-video ce respecta criteriile competiţiei vor fi vizionate de un juriu online specializat direct pe www.mofilm.com, criteriile de evaluare fiind rezolvarea temei creative intr-o maniera originala, cu potential de viral.

MOUNTAIN DEW, marcă înregistrată a PepsiCo este asociată spiritului tânar, sporturilor extreme, muzicii alternative şi nonconformismului culturii urbane în toate formele sale. Produsele PepsiCo sunt îmbuteliate şi distribuite în România şi Republica Moldova de îmbuteliatorul autorizat al companiei, Quadrant Amroq Beverages SA, membru al Pepsi Americas.


  • TwitThis
  • Google
  • Facebook
  • LinkedIn
  • MySpace
  • E-mail this story to a friend!
  • Print this article!

Comentezi?? Comenteaza!!

Ai citit articolul si ai o opinie... o intrebare... o injuratura? Orice ar fi, poti folosi formularul de mai jos.




Spam protection by WP Captcha-Free