Despre “Sinaia Freeride Challenge”

1 March 2010, by alb_ca_zapada

Duminica a fost concursul pe Calugar. Pe care l-am anuntat si noi, parteneri media fiind. Asta nu ne impiedica insa sa fim obiectivi - inca de la inceputurile initiativei derdelus.ro, am avut un crez clar si bine formulat: sa prezentam adevarurile zapezii romanesti sub lumina adevarului si sa nu deraiem nicio clipa de la principiile initial enuntate.

Si cum deobicei scriem doar despre ceea ce cu siguranta stim si pipaim, nu am fi scris acum despre evenimentul cu pricina. Numai ca descoperit pe blogul funride o relatare, un clasament si o poza. Sa fim sinceri, poza este chestia interesanta….

Avem asadar un grup de fericiti schiori in fata Primariei Sinaia. Cu care ocazie ii felicitam si ii intrebam retoric, “DE CE???” De ce acolo, de ce v-ati lasat fotografiati, de ce i-ati dus, de ce v-ati lasat dusi, de ce….. Sint doar niste intrebari, nimic mai mult. Caci parca trebuia sa fie o sarbatoare a spiritului liber, FREEride or smth…

Acestea fiind spuse, iata clasamentul:

Baieti:

  1. Catalin Gheorghe Nataras
  2. Vali Dobre
  3. Mario Miniusi

Fete

  1. Luciana Neacsu
  2. Ada Sarbu Lefavrais
  3. Cristina Fagaras

Nota: pentru cine nu stie, primaria este administratorul domeniului schiabil din Sinaia si este direct raspunzator de placerea, bucuria si uneori viata noastra.

Photo Credits: Funride

  • TwitThis
  • Google
  • Facebook
  • LinkedIn
  • MySpace
  • E-mail this story to a friend!
  • Print this article!

Comentezi?? Comenteaza!!

80 Raspunsuri la “Despre “Sinaia Freeride Challenge””

  1. traian on 1 March 2010 11:38 pm

    Nu a intrat nici unul din ei in primarie sa-i multumeasca lui Sarbu pt. faptul ca in Sinaia deja schiem ca in Austria; si nu de azi de ieri?????
    Ca doar asa a declarat cu onestitate stimabilul edil liberal.
    :-)))

  2. pummy on 1 March 2010 11:59 pm

    Ce treaba are Sarbu cu Primaria ?

  3. mario on 2 March 2010 12:17 am

    Salutare!!Este prima data cand imi permit sa mi dau cu “presupusul” pe derdelus, un site care il urmaresc aproape zilnic, motivele nu prea conteaza dar cred ca se inteleg de la sine. Da, intradevar se vorbeste muuult despre “adevarurile zapezii romanesti” si nu numai.Dar oare nu evitam sa spunem anumite adevaruri care ne dor sau ne frustreaza?Unde se desfasoara cel mai mult la romanica vasta miscare offpiste mioritica?la Sinaia.Unde se fac cele mai multe eventuri pentru testing de schiuri {nu mentionez braduri celebre!} offpiste sau park?Sinaia.Unde alearga Salvamontul mai mult in tara asta decat la Sinaia si Busteni dupa vitejii rideri?Pana la urma care este cea mai confortabila statiune in care poti sa te dai?Sinaia?Cred ca da.Cum rezolvam problema?Impuscam primaru, pe sarbu si urcam pe foci?Hai ba baieti…ca o sa intre freeridu in stadby..Eu nu am avut nici o problema cu poza din fata primariei…de ce?Pentru ca provocarea a fost acolo sus la Sinaia, pe Calugar, nu in fata primariei.Si nu stiu cum sa spun dar am fost trist cand am vazut ca diferenta dintre vitejii de pe net si cei din teren a fost de 1000 la 1.Ca detalii despre concurs..foarte tare si foarte bun nivelul participantilor si al arbitrilor.Atmosfera a fost de prietenie si respect intre 30 de oameni care au venit acolo motivati si plini de speranta ca poate se mai ridica nivelul offpiste in tara asta.Poate daca aduceau o saltea acest concurs era mai bine vazut in “comunitate”.Respect!!

  4. alb_ca_zapada on 2 March 2010 12:21 am

    @mario:
    pai poate reusesti sa ne explici de ce in fata primariei… am inteles, salvamontul, riderii, salteaua… dar totusi… ??….

  5. anonim on 2 March 2010 12:23 am

    la faza cu salteaua sunt deacord cu mario…

  6. mario on 2 March 2010 12:39 am

    @alb
    Uite de asta m am temut cel mai mult sa postez…..ca nu mai scap…dar incerc sa ma explic….adica e simplu….eu am fost concurent si nu ma intereseaza prea mult modul de organizare al concursului.Dar prin continutul articolului vostru nu atacati numai primaria sinaia de care sincer mi se rupe fratilor,dar loviti foarte direct in organizatori.Iar cu faza asta chiar nu sunt de acord pentru ca oamenii astia pe langa faptul ca sunt buni pe skiuri s au straduit si au reusit sa faca un eveniment foarte fain.Iar reactia voastra mi se pare o carcoteala care chiar nu are legatura cu concursul.Pe bune.Voua va trebuia invitatie speciala sa veniti acolo si sa vedeti ce se intampla?Toata lumea se plangea pe aici ca nu sunt contesturi in romanica.A fost, dar cred ca e vorba si de multa vanitate la mijloc.

  7. alb_ca_zapada on 2 March 2010 12:48 am

    @mario:
    total gresit. nu stiu daca ai gasit vreun cuvintel de-al nostru care critica concursul sau organizarea lui… cind l-am anuntat am si spus ca ne bucuram sa primim astfel de vesti si ca un asfel de contest TREBUIA sa se intimple… ne-am fi dorit chiar un mai mare vuiet in jurul lui, ne-am fi dorit sa se fi putut da startul simbata si sa poata beneficia de prezenta lui ion. asadar repet, un astfel de concurs este este un lucru ultra-benefic si o pot repeta de 10 ori daca vrei.

    singurul lucru pe care nu l-am inteles a fost poza de final in fata primariei. that’s it, that’s all…

  8. stefan on 2 March 2010 1:01 am

    Traian, decat sa critici organizatorii si participantatii te asteptam la concursurile urmatoare Sinaia Freeride Fest 2010, Cupa Malinului si pe Valea Cerbului in aprilie si poate o sa-ti schimbi atitudinea.

  9. ghitzuca on 2 March 2010 1:04 am

    @mario Daca ar fi alte moduri de a ne antrena decat cel de la saltea fii sigur ca am face`o! Iar in cazul in care vroiam sa particip la ambele concursuri si la cel de sambata care initial se SUPRAPUNEA cu Sinaia Freeride Challenge unde draq gaseam eu notar sa-mi legalizeze declaratia?

  10. mario on 2 March 2010 1:18 am

    @alb
    Da,dar in articol nu am observat nici o remarca pozitiva la adresa evenimentului.Si nu GRESESC la faza asta.Nu am citit nimic de genul”trebuia sa se intample,am auzit ca a fost bine,bla,bla”.Am observat o opinie distanta, rece iar la sfarsit aroganta fina pe tema pozei.Preferam o opinie naspa uneia care deviaza clar de la subiectul principal,adica evenimentul.Ne legam de primarie care e naspa si umbrim o chestie faina.Tipic de Balcani.Si ca sa fiu complet transparent pentru ca stiu de ce te ai legat de poza asta, daca eram organizator si trebuia sa fac un concurs ca acesta cu sprijinul primariei, eu o faceam, cu tot cu acest “imens compromis” de a ma poza cu participantii acolo.Vai,acum am dat peste cap toate idealurile si telurile “comunitiatii freeegigi” din tara.Si crede ma nu am uitat cazul Mocanu!!

    Aaa uitam!! vuietul a fost indeajuns de mare cu privire la concurs……nu trebuia mai mult…..vointa lipseste…se misca degetele mai tare pe tastatura decat alunecarea in sine….

  11. cicafloare on 2 March 2010 1:36 am

    De ce atata tragism si fatalism in intrebari? Mai tragic mi se pare ca nu sunteti si voi printre fericitii schiori. Ca n-au intrat in concurs riderii Armada, desi erau in Sinaia. Mai ales ca au fost, nu-i asa, la Try to Fly, realizat tot in parteneriat cu Primaria Sinaia. Nu parteneriatul e problema, ci poza care reflecta parteneriatul? Daca sabotati Sinaia, de ce va mai tineti testarea la Miorita? Daca nu sabotati Sinaia, atunci pe cine si de ce sabotati?
    Felicitari si respect organizatorilor, concurentilor si sustinatorilor!

  12. mario on 2 March 2010 1:36 am

    @ghitzuca
    respect foarte mult oamenii din parcuri.si ca spectator vad de ani de zile progrese si lucruri facute in jib foarte tari {pentru romania}.nu aveti conditii dar nici nu o sa le ofere nimeni fara sa ……nu stiu…ne batem cu totii pentru a fi facute.am prieteni tineri din busteni si sinaia care sunt ok in new school si mi plac foarte mult cum se dau.dar ii vad si plafonati intre gardurile unui parc si la o tzeava fara sa mai iasa la zapada naturala in munti.asta e o alta problema…iar mediatizarea care inseamna bani se cam opreste la parc.noi nu luam compet modelul vestic ci il adaptam la specifica comoditate romaneasca. te rog nu lua in nume de rau afiramatia mea cu “salteaua”.

  13. Armada Team on 2 March 2010 2:19 am

    @cicafloare:
    Riderii Armada Romania sunt Ion Trandafir si Gheoghe (Ghitzuca) Avram.
    Ion nu putea participa din motive lesne de inteles (faptul ca trebuia sa fie arbitru cred ca ar fi fost doar cel formal) iar prima optiune a lui Ghitzuca era fireste, TTF (el si-ar fi dorit sa participe si la Freeride Chalange dar nu avea declaratia notariala).

    Referitor la testul Armada: schiurile au fost prezente la cabana Miorita, noi neavand niciun parteneriat cu Primaria Sinaia.

    @mario:
    Ghitzuca iese la zapada si prin munti mai mult decat s-ar crede iar evolutia lui in backcountry este cu mult peste ideile preconcepute pe care le avem despre “gibarashi”. Aici este doar un exemplu: http://www.youtube.com/watch?v=8ZVNiggTFog

    @all
    pentru mai multe detalii si poze va sta la dispozitie siteul armadaskis.ro (http://armadaskis.ro/team/index.php#/romania/) si pagina noatra pe facebook (http://www.facebook.com/armadaskis.RO)

  14. Mihai on 2 March 2010 2:30 am

    De ce nu acolo? Ce anume te deranjaza la locul respectiv? Sunt foarte curios.
    Am ales locul pentru ca ne-au ajutat, ne-au sprijinit si pentru ca nu toata lumea impartaseste “parerea derdelus”, conform careia daca se intampla ceva rau la Sinaia tre’ sa dai vina pe Primarie. Ce crezi ca a fost necurat in aceasta actiune? Crezi ca am tras ceva sfori ca sa avem vreme buna, zapada proaspata si concurenti grozavi? Vrei sa fii obiectiv? Atunci renunta la promovarea cazului lui Bobo ca o tragedie cauzata de administratie. Am fost in zona toata ziua si nu a fost ceata decat pana la Tarle. Papagalul si Drumul de Vara au fost libere. Baiatul nu s-a ratacit. Te mira ca am cerut declaratie notariala ptr. participarea la concurs? Pe mine ma mira ca, dupa toate problemele pe care le-au avut din cauza unor adevaruri spuse pe jumatate, ne-au lasat sa tinem concursul. Cred ca e timpul ca acest site sa renunte la tiparul “ziarului de scandal” sau acela de “aparator al celor nedreptatiti” si sa devina un site dedicat skiului si skiorului.
    Urmatorul concurs o sa fie pe Valea Cerbului si va astept pe toti, atata sper ca pana atunci sa nu intre si Primaria Busteni in “coltii” vostri.
    PS ptr. Traian: iti place sa vorbesti ca sa te afli in treaba?

  15. cicafloare on 2 March 2010 2:33 am

    @Armada Team
    Am uitat ca Ion Trandafir e rider Armada. M-am referit la Ghitzuca si Sonia.
    Referitor la testul Armada, Miorita e pe domeniul schiabil al carui administrator e primaria Sinaia si care, citez, “este direct raspunzator de placerea, bucuria si uneori viata noastra.” Nu am spus nimic de vreun parteneriat intre voi.
    Nu-i nimic daca ocoliti raspunsurile, dar nu-mi schimbati intrebarile.

  16. alb_ca_zapada on 2 March 2010 2:37 am

    @mihai:
    Desigur ca nu toata lumea impartaseste aceleasi idei. ar fi complet aiurea si foarte anormal.
    Asadar, unii oameni impartasesc ideea ca UNUL dintre motivele pt care Bobo a murit este absenta balizajului. Tot aceiasi oameni sint consternati sa vada cum primaria sustine ca balizajul exista cu mult inaintea accidentului si cum martorii sint supusi presiunilor la ancheta.

    Mihai, exista oameni care au fost acolo si care declara sub semnatura proprie ca era ceata si ca nu exista balizaj. Crezi ca sint platiti de “ziarul de scandal derdelus”? Desigur, daca ai curaj poti si tu semna o declaratie in care scrii negru pe alb ca balizajul exista in ianuarie 2009. Pe bune, o poti face? Te vei mai putea uita in ochii oamenilor la cabina?
    Ziarul (tot de scandal?) Adevarul a publicat saptamina trecuta un articol pe tema asta (http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Ucis_de_avalansa-ingropat-_de_politisti_0_212379080.html), Antena3 a facut o emisiune intreaga, samd.

    Hai sa intelegem odata pt totdeauna ca a murit un om la 10m de o pirtie cu omologare falsa si ca domeniul schiabil sinaia nu respecta legile in ceea ce priveste siguranta pe pirtii. Degeaba incercam sa ghicim ce a fost in mintea lui Bobo Mocanu in momentul acela, nu vom reusi vreodata. Nici “noi”, nici “voi”.

  17. Mihai on 2 March 2010 3:32 am

    O iau in ordine.
    Nu ai raspuns la intrebarile mele in legatura cu alegerea locatiei.
    In legatura cu cazul Bobo si adevarul din presa. Adevarul a scris, citez: “Mircea Mocanu ‘Bobo’ a murit pe 21 februarie 2009, după ce a fost surprins de o avalanşă în timp ce cobora cu placa de snowboard pe Drumul de vară.” O greseala destul de mare pentru un ziar respectabil. Ce sa inteleg din ce spui tu? Ca ce spune presa este adevarul curat. Freeride Challenge a ajuns pe Prima Tv ca un concurs de ski si snowboard. Eu nu am sustinut ca exista un balizaj omologat (exista balizajul montat in 1996 la care am participat la montare). Am spus doar ca nu a fost ceata pe drumul de vara si papagal in ziua respectiva. Din acest motiv m-am dat toata ziua in acea zona si nu pe carp. Daca cineva vrea o declaratie sa vina sa o ceara.O sa o dau si o semnez. Dar revin: daca baiatul a ajuns in vale, nu a ajuns din cauza cetii sau a balizajului.
    Asa ca intelege tu ca ideea care mentine acest caz treaz este una falsa.
    Am adus in discutie cazul lui Bobo doar pentru a sublinia “obiectivitatea” ta, dar disputa despre acest caz nu trebuie continuata aici. Sper ca ai timp sa imi raspunzi la intrebarile legate de locatie?

  18. ion on 2 March 2010 3:33 am

    daca ma uit pe afi, apare sigla “Primaria Sinaia”. Pot banui, ca au finantat acest concurs.

  19. alb_ca_zapada on 2 March 2010 3:33 am

    si inca o ultima (jur) interventie:
    Mihai, nu vreau sa intru in polemici publice cu tine. Te respect pentru ceea ce faci dar cred ca esti putin cam prea “implicat”. Te rog studiaza propunerile pe care citeva asociatii si cluburi montane le-au facut anul trecut si spune-mi pe mailul personal ce este gresit in chestia respectiva: http://www.derdelus.ro/2009/03/17/sinaia-%e2%80%93-un-domeniu-schiabil-sigur-si-modern/
    Stiu ca in adincul sufletului si tu si eu vrem aceleasi lucruri bune pentru muntele, coclaurile si pirtiile din Sinaia.

  20. Mihai on 2 March 2010 3:37 am

    @ion
    si derdelus apare pe afis. asta ce te face sa banui, geniule?

  21. alb_ca_zapada on 2 March 2010 3:45 am

    @Mihai:
    am jurat ca este ultima interventie. dar iti raspund la intrebarea cu privire la locatie apoi poate ar fi bine sa continuam discutia pe mail sau la o bere.

    so, pb mea nu este locatia ci oamenii aia care apar in poza fara a sti ca sint parte dintr-o campanie media (campanie din care face parte si specialistul FIS care a fost asta toamna prin sinaia, si stirile de prin presa la ora respectiva, si siteurile de stiri locale gen stiriprahova.ro samd). Campanie media care are legatura cu procesul respectiv, cu aniversarea asta de un an de la mortea lui Bobo, etc… chestie de PR si comunicare, nu-i asa? ;)

    Cam asta, nimic mai mult. Locatia e perfecta, numa ca frontispiciul ala si drapelele de la balcon parca-parca nu-s din film… nu-i ceva festivism ieftin acolo?

    cu asta sper ca am incheiat polemica personala si ii vom lasa si pe altii sa isi expuna parerile. noi poate ne retragem sa bem berea aia la niste povesti despre ce ne-am dori noi sa fie in sinaia pentru sufletul si copiii nostri (stii, daria are 6 ani si deja se da bine… n-as vrea sa-mi dirdiie fundu daca peste 2-3 ani o las sa se dea singurica pe pirtiile “omologate” din sinaia)

  22. Anonymous on 2 March 2010 6:52 am

    Pt. @stefan si @mihai:
    1 - nu critic deloc organizatorii; este excelent ca se intampla asa ceva si la noi.
    2 - despre concurenti doar stima si prietenie.
    3 - nu vorbesc sa ma aflu in treaba; mi-am adus aminte de spusele primarului Oprea intr-o emisiune de acum 2 ierni, reluata si in decembrie trecut (pur si simplu l-am citat) ; in cazul in care @mihai considera afirmatia drept “aflat in treaba” atunci cu siguranta cel care a facut-o poate ridica 2 degete; personal am urmarit - din pura intamplare - emisiunea respectiva, in ambele dati.
    4 - ma refeream la Oprea, nu la Sarbu; dar cum personajele astea 2 sunt ambele parte integranta a intregului domeniu schiabil (instalatii+terenuri de joaca) mi-a alunecat mana din viteza si oboseala.
    5 - Opinia/feeling-ul meu, intamplator pe aceesi lungime de unda cu cea a lui @alb, este ca oricum am da-o si intoarce-o, in RO, incepand cu SINAIA, domeniile schiabile sunt departe de normalitatile si normativele existente all over the world.
    Primaria e una iar “chestia faina” e cu totul alta.
    As fi extrem de multumit sa vad primaria Sinaia ca iese in fata si spune: frate la cap. X,Y,Z lucrurile nu sunt tocmai ok pt. motivele A,B,C; o sa rezolvam in W interval de timp la standardele normale. Iar la sfarsitul intervalului de timp sa se si vada.
    Poate ca ar fi trebuit sa va chem la o conversatie pe unii dintre voi, sa-mi tineti de urat in prima spt. din ian.2010 cand am stat 35-40min in scaunul de pe v. Dorului pt. ca apoi sa fim coborati cu coarda. Exact ca-n Austria :-)))
    La intrebarea retorica (cel putin eu asa o consider) “de ce criticam Sinaia dar mergem acolo sau daca tot mergem de ce o mai criticam”; raspuns:
    Pt. acelasi motiv pt. care noi toti criticam infrastructura rutiera a RO dar circulam in continuare CU TOTII pe toate soselele patriei.
    Last but not least; este clar ca toti cei care postam aici, si nu numai, iubim f.mult muntele (in toate ipostazele si anotimpurile). Insa pana cand nu vom avea CU TOTII aceeasi “voce” nu se va schimba mare lucru iar schimbarile vor fi din categoria “cu pasi f.mici dupa presiuni f.mari”.
    Ma gandeam odata la o chestie; daca ar da primaria din Sinaia o strigare de genul “avem nevoie de oameni la munca pt. toate alea care trebuie facute ca domeniul schiabil sa fie TRAZNET” s-ar putea sa aiba o surpriza f.placuta si sa vada zona intesata de toti impatimitii sporturilor de iarna pe toate fetele/vaile/valcelele etc.(intamplator noi romanii suntem saritori si generosi).
    Probabil chestia asta s-ar putea lasa la final doar cu o “cinste” de genul “skipass pe 1/2 zi oferit de primarie celor care au prestat in folosul comunitatii (plus ceva beri si gratare in pauzele de masa). Ar iesi si un “fun” pe cinste.
    Am vazut ieri ca @alexosu are (la modul general) o idee similara; tara DIY (din ce in ce mai multi ajungem la opinia asta). Va povesteste el despre ce este vorba
    :-))
    Nu doresc raspunsuri pt. ca vom transforma topic-ul in “dueluri” unul la unul. Daca totusi ele vor fi, promit sa nu dau ocazia lungirii lor ;adica nu mai intervin :-))
    Sanatate si mult mai bine sa ne fie.
    Hakuna Matata.

  23. shepty on 2 March 2010 7:38 am

    dudes…treceti o data peste povestea de iarna trecuta..
    acuma ceva timp ne plangeam ca nu sunt evenimente de sport extrem in romania, si in sfarsit sunt mai multe gasim probleme gen ” de ce au facut aia poza in fata primariei”…..ski more and get some fat twins

  24. alexosu on 2 March 2010 8:12 am

    Eu, unul, sunt fan Sinaia de mult timp. Mi se pare, de departe, cel mai misto loc de schiat care sa aiba si transport de cablu. E locul in care se pot organiza cele mai tari evenimente de zapada si are sute de avantaje.
    Asta e si motivul pentru care imi doresc ca Sinaia sa fie un loc in care sa schiez cu placere si cu bucurie.
    Inteleg patriotismul local. Pe bune, mi se pare normal sa iti aperi curtea. Dar hai sa ne ridicam putin privirea si sa vedem si lucrurile rele care se intampla. Mai ales ca pot fi schimbate foarte-foarte usor. E, totusi, greu sa ai curajul sa te prinzi ca ai gresit si apoi sa o si recunosti.
    Uite, cum zicea Traian (care a uitat sa se semneze): daca Primaria ar cere sprijin public pentru o actiune de balizare, sau de ecologizare samd, cu siguranta l-ar primi complet dezinteresat si in ciuda resentimentelor. Sunt sigur ca in 2 saptamani Sinaia ar fi cel mai bine marcat domeniu schiabil din Romania.

    @mihai - acum un an la Primarie a fost depus un memoriu (linkul apare mai sus). Raspunsul a fost unul politicos si formal, de genul “va multumim, vom analiza, vom lua masuri”. Praf in ochi, cu alte cuvinte. Si asta in conditiile in care Primaria ar fi avut sprijinul direct al catorva mii de voluntari. Mii! A fost o actiune pornita de ziarul de scandal derdelus.ro si sustinuta de alte cateva entitati promiscue si dubioase. Sa nu crezi ca a fost initiativa unui site dedicat schiului si schiorului.

    In final nu mai vreau sa spun decat ca e foarte bine ca Primaria sprijina un eveniment ca Sinaia Freeride Challenge. Dar multumiti-i si lui Bobo Mocanu pentru asta.

  25. traian on 2 March 2010 8:44 am

    Da mai Alex, asa este am uitat sa ma semnez; clar ca nu-mi ies toate atunci cand sunt pe fuga :-))
    Interventia care se termina cu Hakuna Matata imi apartine.

  26. Da, da.... on 2 March 2010 10:55 am

    Urla frustrarea pe siteul asta. Carcoteli ieftine. Asa schimbati voi ceva? Punandu-va intrebari retorice despre ce si cum ar face primaria daca nu stiu ce? Trebuiau, probabil, sa protesteze dupa concurs in fata primariei pentru ca a sprijinit concursul. Ca voi asa ati fi facut, conform principiilor voastre corecte si sanatoase. De care mi-e sila. Pentru ca le inaintati ca sa spuneti nimicuri in numele lor. Lasati lumea sa schieze si sa se simta bine!!!!!!!!!!! Si faceti voi “ceva” pentru Sinaia, uite, aduceti voi investitori care sa ridice Sinaia acolo unde merita. Ca voi puteti.

  27. tralala on 2 March 2010 11:48 am

    Dedic autorului comentariului de azi nişte versuri frumoase de la Şuie Paparude. “Felicitări” echipei derdeluş şi susţinătorilor ei!

    Drumul spre iad e pavat cu intentii belea
    Nu am ascultat ceva sa ma faca sa zic gata
    Ma las de muzica, m-apuc de Hata
    Yoga, imi pun gluga-n cap si barba tip Iorga
    E organic ce se-ntampla cu unii oameni
    Au in sange comentariul, critica fara examen
    Uneori ii apuca o dementa verbala
    E o boala ce se cheama SIDA intelectuala
    Sistem imunitar, deficitar, impersonal
    Sistem defensiv, romanesc deci pasiv
    Te caci pa tine pana faci ceva daca-i altu’ inaintea ta
    Te caci pa el pe ma-sa si pe toata societatea
    Unii zic ca-i bine, altii zic foarte bine
    Unii zic ca-i rau, altii din rau in mai rau
    Te felicita mono si te-njura stereo
    Ca nu esti stereotip si picant ca ei la creier
    Tot din mahala am muzica langvistica
    Arde digital precum o flacara mistica
    Distractia e-n toi, toiul nu mai exista
    L-am furat sa fac misto de voi ca intr-o revista
    Cu benzi desenata, personaje haioase
    Ce fac spume la gura pe frecvente foarte joase
    Basi, tenori, antreprenori polifonici
    Soprane suburbane, nincolici da fara cronici
    Contracte de viata derulate dupa moarte
    Versuri desprinse din cea mai proasta carte
    Etcetera, cand discoteca-i lumea ta
    Te iubesc, te halesc, viata ta e-n mana mea
    Ce poti face azi nu lasa pe maine
    Mai bine lasa-te de tot daca nu poti sa o faci bïne.

  28. CosminGE on 2 March 2010 12:17 pm

    Traian, primariile nu numai ca nu or sa ceara sprijin public dar or sa se ingrijeasca sa iti puna si bete in roate. :) Nu stiu daca s-a schimbat ceva, dar, in mod cert nu am fost singurii refuzati (pe vremea cand faceam parte dintr-un club montan) dintre cei care au dorit sa refaca marcaje, sau sa reconstruiasca refugiul schiorilor din Valea Alba. Voluntari s-au gasit si se gasesc de ce ajutorul nu este dorit asta nu mai stiu.

  29. dinutzu on 2 March 2010 12:44 pm

    @Da,da
    Mosule, investitorii intai trebuie sa dea spaga la primarie ca sa obtina autorizatie pt orice fel de actiune!!!! Asta daca accepta si nentu’ Sarbu.

    Asa ca las-o-n p… mea de vrajeala!!!

  30. Da, da.... on 2 March 2010 12:49 pm

    Alta opinie deosebit de romaneasca ce tine loc de minte. p…. voi, barbatii, cand o pomeniti va cam lipseste. Era o ironie, dar e prea complicat pentru unii ca tine cu peuri in vocabular.

  31. barbosa on 2 March 2010 1:13 pm

    @all de mai sus - dialogul dvs incepe sa semene cu stirile PRO tv de la ora 5
    Pana la taraf tv nu mai e mult ! Parerea mea - nota 10 pt ideea ,organizarea si finalul fara probleme al concursului cat si pt ce a facut Armada sambata la Miorita !daca eu fac o poza pe stadionul Steaua ( asta e tin cu ea) nu inseamna ca sunt un fan al oierului jiji !!!! Daca tot am dat exemplul asta sa ma explic ; am 2 solutii - ori nu mai tin cu Steaua - ori cumpar clubul ca sa scap de jiji !!!!!!????
    Adica nu mai merg la Sinaia la ski sau cumpar partiile si ma apuc eu de treba serioasa si LEGALA !!!!!!!?? Deci ALB sau NEGRU , alta varianta nu acceptam ???Dupa ce ca avem 3-4 concursuri OFF si tot atatea la Predeal si Azuga pe partie si 2 site- uri de si despre SKI iar comunitate de maniaci e cam de 100-200 de oameni ( cu cei ce fac Derdelus cu Trandafir cu Dinutzu cu Savin ,cu Mitza cu ,Shosho cu Ghitzuca cu Vali Dobre sau Caciula ………) ne intelegem ca CUCUL in gura si ne aratam aici toata frustrarea , sentimentele , afinitatile si dispretuirile ! Va rog nu mai blamati orice face , organizeaza ,……..altcineva in afara de voi !Nu indemn la comunism ,la consens la incolonare sub un singur ideal , parere ……….dar nici la orice eveniment il penetram pe cel ce-l face !

  32. tirea mihai on 3 March 2010 2:50 pm

    imi pare rau ca nu am reusit sa facem premierea acolo nu ne-am dorit initial.adica la Cazinoul Sinaia.v-ar mai fi deranjat oare?si nu inteleg de ce nu il lasati pe Bobo sa se odihneasca acolo unde e acum.v-ati intrebat vreodata daca el ar fi multumit de toata tzigania asta de tip fotbalistic?toata vorbaraia asta este total inutila.spuneti ca iubiti muntii dar eu nu va cred.oamenii de munte nu o sa aiba niciodata un astfel de comportament.si iata-ma si pe mine aici in mocirla voastra dar nu pot sa stau cu mainule in san cand se vorbeste urat despre orasul meu,despre partiile unde am crescut si chiar despre cladirea care este si un bun al meu adica primaria.e doar o cladire care pentru noi sinaienii reprezinta ceva.eu nu am venit sa va vorbesc orasul si institutiile de rau.parerea mea e ca ar trebui sa stati mai putin in spatele monitoarelor si mai mult pe partii sau in afara lor sa ne dam mai mult impreuna sa ne ajutam reciproc ca nu suntem asa multi si sa ridicam astfel nivelul freeskiului in Romania.cel putin eu asa stiu ca se poarta oamenii de munte.va astept la schi ca eu nu am timp sa stau la calculator.toate cele bune

  33. dinutzu on 3 March 2010 4:21 pm

    Bravo tie ca esti norocos sa stai mai mult pe munte decat in fata calculatorului!!

    Din ce spui aici, cel putin eu, inteleg ca daca iubesti muntele trebuie sa nu-ti pese daca moare un om din cauza neglijentei unora?? Asta bineinteles daca nu s-a bagat de buna voie p-acolo….

    Nu stiu de ce nu sunteti capabili sa intelegeti ca tot taraboiul nu este despre iubuit sau nu muntele ci despre respectul legii in rahatul asta de tara!!!

    Fiecare popor isi merita conducatorii (si soarta de altfel) si clar romanii au ceea ce merita!!! Este exact ca atunci cand, ca si mult ialtii probabil, ma trezeam luat la misto de cate unul/una cand ii ziceam sa nu se duca pe vreo vale neechipat… si dupa aia vedeam la Pro TV reportajul cu “tragedie in Bucegi”….

    Cred ca iar o sa ajung sa ma doara-n cur de toti mortii de pe munti…

  34. alexosu on 3 March 2010 6:29 pm

    @all (sau aproape toti)

    Se pare ca mesajul nostru nu a fost inteles prea bine. E vina noastra si va trebui sa ne obisnuim cu ideea ca acolo unde noi vedem o nedreptate sau ceva gresit altii vad ceva normal si acceptabil.
    Poate ca fiind asa de preocupati de ideile astea de normalitate, legalitate, siguranta, bun-simt si tot asa, am dat in oameni si in proiecte care nu au nici o vina.
    Poate ca fiind asa de preocupati de ideea de “se poate si mai bine” am uitat ca primul pas e cel mai important.

    Repet: apreciem si sprijinim orice incercare de a ridica in orice fel schiul, cu cat mai free, cu atat mai bine. Ne dorim cat mai multe evenimente ca Sinaia Freeride Challenge, le vom spriji pe toate si daca ni se cere, si daca nu ni se cere.

    Totusi, nu pot sa nu ma recunosc dezamagit.

  35. alexosu on 3 March 2010 6:42 pm

    Pe articolul asta nu se mai primesc commenturi nesemnate. Daca cineva are ceva de adaugat, ar fi bine sa isi asume in intregime cele spuse.

  36. mario on 3 March 2010 6:44 pm

    Dezamagiti natural.

  37. Anonymous on 3 March 2010 8:14 pm

  38. costel podeanu on 3 March 2010 8:27 pm

    video comentul de mai sus e al meu… sunt 2 poze facute duminica 28 Februarie 2010, adica anul curent…

    sunt tot din fata primariei sinaia, dar mai sus, pe munte… undeva intre linia telescaunului si zona tarle.

    las pozele sa vorbeasca singure…. daca cineva nu-si da seama ce apare in poza promit sa revin cu comentarii, ori de cate ori este nevoie…. ori de cate ori am argumente si nu idei preconcepute!

    ps: eu sunt costel podeanu, acelasi pe care militeanul de serviciu a incercat printr-o psihologie ieftina sa ma faca sa ma razgandesc cu privire la declaratia data in cazul Mircea Mocanu, acelasi din articolul din ziarul Adevarul… deh, am si eu spirit de freerider si teribilist ca multi altii mi-am permis sa ies din casa si sa vin la sinaia!

  39. Brejnev on 3 March 2010 9:00 pm

    - de aia nu venim pe Valea Prahoei…mai bine la noi in vale…

  40. Thomas on 3 March 2010 9:04 pm

    @costel podeanu , este un ciot de stalp. L-au gustat niste amici, la rand, din pacate. 1 cu placa facuta muci.

  41. Radu on 4 March 2010 1:38 pm

    Citind postul si comentariile am un deja vu…
    La fel a fost si dupa Ecoul Malinului 2008, si inainte de Cupa Malinului 2009, here we come again. Textul (lui albu de obicei) are si cateva cuvinte bune, ca sa poate face pe nevinovatul dupa, dar din tonul zeflemitor mesajul este cu totul altul. Uneori scrie Alex si atunci textul este mai echilibrat, dar primul coment este tot al lui Albu iar tonul este acelasi. Apoi urmeaza o cascada de comenturi jignitoare cu p… samd. De fiecare data ajung sa ma uit pe site dupa ce se gaseste unul pe partie sa imi spuna ca iar e scandal pe derdelus… Si uite asa derdelusul devine mocirla stirilor 5 o’clock. Mita / Barbosa, i feel the same.

    @alb: In cazul de fata inteleg ca ai o problema cu primaria & moartea lui Bobo. Dar de fapt nu cred ca iti pasa prea mult de el. Cel putin citind textele si interpretand actiunile tale. Cred ca iti pasa doar sa iti maresti traficul, sa iti asumi anumite merite samd. Din aceste motive, chiar daca respect unele lucruri pe care le faci, te consider un demagog (Dex: Persoană care caută să-și creeze o popularitate prin discursuri bombastice, prin promisiuni mincinoase). Sincer sunt surprins cum reusesti sa faci echipa buna cu Alexosu, care pare din alt aluat.

    Dupa cum va spuneam, partener media inseamna in primul rand PARTENER. Adica obiective comune, sustinere reciproca etc. Sa zicem ca nu intelegi de ce la primarie. Pui mana pe tel, suni, intrebi, Mita raspunde, daca intelegi bine, daca nu, accepti diferenta de opini si stii pentru la anu’. Nu te apuci sa arunci subtil si persuasiv cu noroi. Cel putin asta e parerea mea. Apoi dai inapoi (hai la o bere etc) iar Alexosu o da pe aia ca ceilalti nu inteleg cum vin lucrurile. Cam de prea multe ori altii sunt cei care nu inteleg, nu credeti?
    Banuiesc ca o sa imi dai un raspuns despre rautate (ne)disimulata. Pentru ca sa nu transformam derdelusul intr-o mocirla, o sa te rog sa imi rasp pe adresa personala. 10x.
    Cut/Over vorba lui Ghitzuca

  42. Radu on 4 March 2010 1:46 pm

    In alta ordine de idei, va astept la Sinaia Freeride Fest http://freeride.radusavin.ro/
    Am aflat ca in aceeasi zi este competitia de sarit pe saltele. M-as bucura daca ne-ati prefera.

  43. costel podeanu on 4 March 2010 1:51 pm

    @thomas: placa muci nu ar fi mare scofala…. in medie valoreaza 10 mil o placa.
    ma intreb o viata sau sanatatea unui om cat valoreaza?
    stii cum e, chiar si proriderii din filme mai cad si se rostogolesc la vale, daramite riderii de rand care merg la sinaia…

  44. costel podeanu on 4 March 2010 1:53 pm

    @radu: arunca si tu un ochi la poze! multumesc frumos!

  45. dinutzu on 4 March 2010 2:25 pm

    radule (probabil savin), daca alb are vreo problema “economica” sau “concurential comerciala” cu vreun concurs etc nu stiu!! , DAR, daca imi aduc bine aminte ca-s multi ani de atunci, erai destul de suparat pe administratia domeniului Sinaia cand era sa-si taie gatul japonezu’ in cablul de funicular care atarna fix la nivelul gatului….
    Aproape ca mi-ar place ca unul din astia care se mira de ce ne luam pe derdelus de primaria sinaia, sa-si ia o teava in gura si dupa aia sa ma distrez cum plange despre tragedia intamplata. Poate asa v-ati schimba un pic parerea…

    Voi nu percutati decat daca dati personal cu capu-n gard? Daca se intampla la altul nu va prindeti de problema?

  46. alexosu on 4 March 2010 5:47 pm

    @Radu
    Miza articolului si miza site-ului in general, nu e traficul in sine. E schimbarea unor prejudecati si a unor perceptii gresite. Sau cel putin noi credem ca sunt gresite.
    Daca as fi orb, m-as bucura ca Primaria din Sinaia sprijina miscarea, se implica, face partii, le marcheaza corespunzator, informeaza publicul si tot asa. Stiind, insa, lucrurile care s-au intamplat in ultimul an, cititnd declaratiile oficiale si tot asa, stiu ca nu e chiar asa.
    Inteleg patriotismul local, il inteleg perfect. Inteleg si diplomatia ca plan pe termen mediu, la fel de bine. Dar hai sa nu ne facem ca nu vedem care e realitatea.
    Pentru organizarea concursului, Mita si toata echipa au parte numai de felicitari si respect. La modul cel mai sincer cu putinta. Stiu ce greu e sa faci un eveniment, stiu ce greu e sa il sprijini, stiu care e valoarea unui premiu. Deci, imi scot palaria pentru toata treaba asta.
    Daca ar fi lipsit poza asta nu am mai fi avut decat discutia despre concurs. E o gafa, din punctul meu de vedere, dar o gafa care aduce in discutie probleme mai vechi.
    Din reactiile din commenturi imi dau seama ca nu doar eu si Bogdan avem anumite pareri.

    Fiecare inteleg ce vrea si aia e. Ma opresc aici.

  47. Brejnev on 4 March 2010 9:27 pm

    - propun sa abandonati povestea asta fara sfarsit care oricum nu face bine nimanui…mai ales SKI-ULUI…sa ne focusam pe ski ca tot ninge…
    - as avea o intrebare…anul acesta s-a mai facut acel chestionar de ski? multumesc anticipat…

  48. shepty on 5 March 2010 5:24 am

    eu tot nu reusesc sa inteleg care e problema cu poza in fata primariei….dupa cum am mai zis si intr-u comment pe facebook…si la olimpiada a murit un om. si moartea lui putea fi evitata daca erau masuri se siguranta mai bune. nu se intampla numai la Sinaia. Si totousi uite ca nu s-a mirat nimeni cand sportivii au fost de acord sa-si faca poze la Whistler Sliding Center, acelasi loc unde cu 1 saptamana mai devreme a murit saracul om. accidente se intampla, din nefericire, si daca puteau fi prevenite nu inseamna ca vina totala este a aceei persoane sau institutii care putea sa o previna.

  49. Lake Louise on 5 March 2010 9:04 am

    “…la olimpiada a murit un om…” Care olimpiada ? Vrei sa spui Jocuri Olimpice poate.

  50. costel podeanu on 5 March 2010 10:14 am

    @shepty: arunca si tu un ochi la pozele puse de mine… ca poate vei (vrea a) intelege!
    diferenta dintre jocurile olimpice si “agrementul” de la sinaia este cam urmatoare: pt sinaia (si oricare alta statiune) exista niste conditii minime cerute de lege, care la sinaia nu se respecta! si nerespectarea dauneaza vietii schiorilor( ALOOO, expertul FAS, pardon FIS….citesti si matale????)
    la jocurile olimpice deja este vorba de niste masuri de siguranta de FINETE, pt super-extra-magnificele giumbuslucuri…nu cred ca acolo s-a murit din cauza lipsei unor masuri de bun simt (fii sincer si recunoaste ca doar am auzit ca umbli si tu pe la atatea concursuri).

  51. alb_ca_zapada on 5 March 2010 12:27 pm

    @radu savin, barbosa, mitza, soso:
    ma credeti sau nu, comentariile voastre au avut efect. ati reusit sa ma faceti sa ma intreb “la ce bun sa ma agit”… si cu asta evident, odata cu linistea ce se va asterne dincolo de tastatura mea, sinaia va fi un loc mai linistit unde oamenii de bine sint lasati sa lucreze.

    imi pare sincer rau ca am generat discutia asta si imi pare rau ca s-a ajuns la jigniri personale. jigniri pe care daca imi cititi posturile si comentariile veti observa ca eu niciodata nu le-am folosit (cu toate ca, fiti siguri, ceva-ceva s-ar fi incropit).

    voi face o ultima observatie iar apoi va voi lasa sa va impartiti muntele, asociatiile, concursurile, brandurile, concesiunile: nu am nici personal si nici prin vreo alta entitate niciun interes in zona sinaia… nu vreau sa sa ma fac nici consilier, nici primar, nici macar apropiat al primarului. nu organizez concursuri pe muntele ce-l iubiti si nici nu am legaturi cu actiuni care implica structurile locale. nu am teren, casa, serviciu pe raza primariei sinaia… toate actiunile de care sint si voi fi legat implica doar entitati private sau ong-uri iar pe viitor voi incerca sa stau cit mai departe de contactul cu autoritatile publice.

    asta nu inseamna ca, atit eu cit si alex, nu ne vom folosi toate energiile si contactele pentru a ne promova idealurile ceva mai coerent si mai aproape de viata reala…

    acestea fiind spuse va multumesc si va doresc succes in activitatea ce o desfasurati

    PS: domule savin, din cite probabil stiti (in calitatea dvs de owner la “tabere cu suflet”), derdelus.ro nu vinde reclama, nu are monitorizare trafic.ro, etc. greu de crezut, dar nu pt statistici, trafic sau citiva arginti facem ce facem. iar daca vi se pare ca eu unul am avut ceva de cistigat la nivel personal de pe urma activitatii aici, va inselati foarte amarnic……………..

  52. tralala on 5 March 2010 12:42 pm

    Uşor melodramatic şi penibil, nu crezi? Mai bine lasă-te de tot dacă nu poţi să faci un lucru bine.

  53. alb_ca_zapada on 5 March 2010 12:48 pm

    @all:
    asa cum alex a precizat mai devreme, la articolul asta nu vom mai accepta comentarii anonime.
    asadar, daca cineva are ceva de spus, sa o faca asumat si barbateste

  54. barbosa on 5 March 2010 4:42 pm

    @alb - nu am baut nici o bere cu cei trecuti langa mine mai sus si nu in totalitate ii sustin
    - te rog citeste bine ce am scris eu si spunem este jignirea , ofensa ?
    -orice eveniment legat de ski il sustin prin telefoane , participari , ,,galagie ” cat se poate ,indiferent CINE IL ORGANIZEAZA - aici pot oferi detalii dar suna a lauda
    Cred ca ; concursul, in sine, e una , poza in fata primariei e alta discutie , agitatia contra jegurilor din sistem si in special al celor ce ne pot omara prin stilul tipic ,,lasa ca merge si asa” e alta -si aici ar fi pacat sa renunti !!!
    ,,SIMPATIA” ce va curge prin vene ,culmea celor ce sunteti impreuna pe derdelus,este fara sens si miroase a aratat ,,cine are mai multe masinute de fier ” ,si pe bune ,ma indispune !
    Caterinca , de 2 lei, despre comparatia cu pro tv -ul se refera la cei 2-3 care au mereu ceva de comentat gen Ghita contra ,si care vorba lui Mitza ,stau mai mult la calculator decat pe skiuri !
    +ATENTIE - muntele , care din pacate , se gasete in Sinaia , nu vad ce legatura are cu primaria , concursuri pe el , organizatori , poze ……….
    Oameni buni , daca o gramada de cocalari au mercedes asta nu inseamna ca marca e de cacat !!!!
    Bogdane , pt tot ce ai facut anul trecut dupa moarte lui Bobo , ai tot respectul meu( si atunci, sustinerea) dar lupta aceea nu are legatura cu razboiul impotriva orasului sinaia ,a muntelui de deasupra lui …..
    ……asa cred eu

  55. john on 5 March 2010 4:46 pm

    sinaia…iar sinaia…iar unii si altii lezati de faptul ca perla statiunlor montane din romania este terfelita de niste derbedei pe net….mult iubita statiune sinaia, care face si desface pentru suflarea omeneasca care se da la vale pe zapada in romania….rusine sa va fie ! derbedeilor !…..cum puteti spune asemenea lucruri despre niste pupaci si o statiune de clasa mondiala?
    am spus-o si o mai spun…cei care au au o varsta si care au tremurat cate 2-3 ore la coada la 1400, stiu ce vb eu acum…in afara faptului ca s-au mai incropit cateva bodegi si un telescaun ( fara de care nu stiu ce dreacu am fi facut…ne-a ajutat la maxim faptul ca nu merge ;) ) tot ca acum 20 de ani este…nu s-a schimbat nimic…mai bine lasati muntele asa cum era ca ne descurcam si fara investitiile primariei care a alocat o caruta de fonduri pentru amenajarea domeniului schiabil sinaia, fonduri care, desigur, s-au dus dreacu…si se mai gaseste cate un d’asta, mare personalitate in lumea schiului romanesc (savin) sa se simta asa de indignat ca este facut pupaci impreuna cu toti aia din poza…penibil bah !

  56. barbosa on 5 March 2010 5:08 pm

    -a nu se uita perioada in care straini aveau intaietate si apoi maxim 1 cabina de straini si una de romanasi inghetati pe scari la 1400
    -insist in naivitatea mea grasa cu o intrebare ; daca imi place sa schiez in sinaia inseamna ca-l sustin pe primar , pe seful jandarmilor din judet , pe Radu Savin sau pe cei ce vand Armada ????
    -in cel mai rau caz accept ca-i fac curul mare (= bani) celui ce are in proprietate cablul !

  57. alb_ca_zapada on 5 March 2010 5:14 pm

    domnilor, e clar, discutam in neant (exista un grup aici care orice argumente am aduce va avea o replica fie sentimentala, fie jignitoare)…

    eu cred si voi crede mereu ca TREBUIE sa ne dorim mai mult, mai bine, mai corect. concepte desigur straine mentalului romanesc obisnuit a inghiti nemestecate cele 2-3 graunte care ni se dau… ne multumim cu putin si niciodata nu am stiut a ne clama drepturile.

    enjoy.

    @barbosa: nu tu ai fost cel care a apelat la jigniri ci radu savin. scuze pt neintelegeri.

  58. barbosa on 5 March 2010 5:41 pm

    Ok !Pt partea sentimentala e de vina si ce vad pe geam !Si sa sti ca e singurul site pe care ma uit , scriu si ma intereseza si asta e meritul vostru !Iar ca fost conducator de echipe de vanzari ( oameni) am cautat si caut sa fac diferenta intre colegul si omul de langa mine .Iar daca tot a dam in sentimentalisme cred ca o bere, cu placere, as bea cu Alexosu dar cum sunt obligat sa scriu ceva pozitiv ideal ar fi cu totii (tu +Mitza+ Savin+……….)DOAMNE AJUTA !

  59. alexosu on 5 March 2010 6:23 pm

    Man, cu prima ocazie promit ca dau o bere :).

  60. barbosa on 5 March 2010 6:27 pm

    Maine ….la Sinaia ,multam :) !

  61. barbosa on 5 March 2010 7:21 pm

    am stat sambata fata-n-fata la Miorita si ai simtit ca-s fi un tip ce ar arunca cu sticle ?hai c-o dam in drama , ce dracu !

  62. alb_ca_zapada on 5 March 2010 9:15 pm

    era un soi de gluma… pe care am si scos-o… scuze inca o data si haide sa comentam si la postul cu global freezing de ex… mie unul imi pare ceva mai interesant…

  63. perplex on 5 March 2010 9:51 pm

    …la Sinaia au mai murit oameni…in ‘84 doi profesori pe Papagal in avalansa,tot in perioada aia aproximativ patru sau sase persoane pe Valea Pelisorului…tot pana in ‘90 in timpul unui concurs de ski a murit un tanar din Sinaia dupa ce s-a lovit de baza de beton a unui stalp de la vechiul telescaun care si acum e in acelasi loc…
    …lucrurile sunt foarte clare pentru cei care s-au dat pana-n “momentul” Bobo si dupa acel moment…este foarte mare diferenta…nu stiu daca se va putea dovedi
    faptul ca Bobo s-a ratacit sau nu…sa uitam acel episod,cum spunea cineva mai sus,asta depinde de fiecare…eu unul o sa ma gandesc la Bobo de cate ori am sa vad plasele si balizajele de la Sinaia…
    @all
    …situatia de fata convine de minune autoritatilor,respectiv Primariei Sinaia,asta e situatia si la nivel national pt. ca noi ne certam si ei au ‘castigat’ la loto…eu votez cu psd tu votezi cu pdl,ne certam iar ei fac afaceri impreuna…ei vor ca noi sa parem trolli si comentam negativ la adresa lor doar asa ca nu avem ce face si tst la calculator…si ei sunt asa perfecti…asa mult muncesc si atatea sporuri isi dau ca ne miram cum mai sunt bani de pensii…si…oamenii mor din vina lor pe sosele cei mai multi…
    @alb
    …”sa ne fi nascut oare din lacrimile dacilor si oboseala romanilor?”…cred ca acum imi dai dreptate,sau?…
    …asta e…dar…NU RENUNTA!…ptr. ca asta vor!!!…discutii contradictorii vor exista si in viitor…
    @Telescaun si Telecabina… ;-)
    …de ce nu ne dati bon fiscal cand va platim punctele sau abonamentele?…voi nu traiti in Romania?…stiti…e o bucata de hartie emisa de o casa de marcat sau o imprimanta fiscala care are un nr fiscal in partea de jos…sunteti obligati sa le dati,nu sa le cerem noi…
    @Sinaia
    …chiar daca sunt incepator si te-am descoperit tarziu…TE IUBESC!!!…si chiar daca sunt din alt oras esti si a mea ptr ca sunt roman…
    @Derdelus
    …multumesc!…nu mai spun de ce sa nu para reclama…
    @Bobo
    …RIP!!!…

  64. bivuac media on 9 March 2010 12:33 am

  65. bivuac media on 9 March 2010 12:41 am

    Nu stiu daca functioneaza cum trebuie sectiunea de video comment asa ca pun si un link:
    http://www.bivuacmedia.ro/sinaia_freeride_challange_2010.php

    Este un scurt clip cu ce s-a intamplat la acest concurs.

  66. Luciana on 9 March 2010 9:47 am

    super:) bravos

  67. gioni on 9 March 2010 9:55 am

    @bivuac
    multumim george !

  68. alb_ca_zapada on 9 March 2010 10:35 am

    @bivuac:
    oare clipul, filmarea si concurentii nu ar fi meritat un loc mai vizibil decit aici la finalul unei lungi liste de comentarii urite si plictisitoare? adica, mai concret, nu ar fi fost mai indicat sa ne fie trimis iar noi sa-l fi publicat intr-un articol de sine statator?

  69. Radu Solo on 9 March 2010 10:36 am

    @bivuac: excelent!!!

  70. un anonim on 9 March 2010 11:07 am

    pt cei ce comenteaza: e usor de comentat si mult mai greu de realizat.
    De ce nu ati facut si voi nimic cu Armada?? Am admirat tot sezonul modelele in 2 vitrine din Sinaia si nu am putut incerca nici o pereche. Nu am nici o treaba cu Mita, dar pana una alta el a reusit sa organizeze ceva si mai nou si Radu.
    de ce e poza facuta in fata primariei? poate pentru ca si primaria a participat la premiile acordate?
    astept cu nerabdare sa vad si pe altii organizand ceva.
    o zi buna va urez

  71. Sinaia Freeride Chalange Video : derdelus.ro on 9 March 2010 11:08 am

    [...] de la Sinaia l-am comunicat, am scris despre poza de final (critic), am explicat, am vorbit, am facut pina la urma ceva buzz, [...]

  72. alb_ca_zapada on 9 March 2010 11:43 am

    domnul anonim, eu cred ca barbateste ar fi sa nu mai fii anonim, sa-ti asumi ceea ce spui si o identitate.
    avind in vedere ca nu esti chiar outsider, tin sa reamintesc (nu tie, celorlalti) ca pentru a organiza ceva in zona cu pricina iti trebuie acordul administratorului domeniului schiabil… care in sinaia este primaria… iar in momentul de fata nu oricine ia o astfel de autorizatie… ;)… if you know what i mean….

    hai s-o lasam asa si nu mai face pe nistiutorul ca stii foarte bine care/ce/cum

  73. ion on 9 March 2010 11:52 am

    dau si eu cu parerea:

    @echipei derdelus
    faptul ca primaria Sinaia e de kk stim cu totii. nu cred ca e cineva care sa fie multumita de administrarea orasului si a partiilor (problemele sunt arhicunoscute)

    pe de alta parte, tot primaria sinaia a finantat acest concurs. lucru care nu trebuie blamat. e ok sa tragi intr-o institutie cand aceasta greseste/nu-si face treaba etc.
    e nasol insa sa nu poti spune: “Bravo Primariei Sinaia pentru finantarea acestui concurs!”. fiind finantatorul concursului, normal ca au cerut vizibilitate cat mai mare.

    @restul lumii
    cu o floare nu se face primavara. primaria Sinaia still sucks. este nasol sa-ti asociezi concursul cu o institutie publica ce de de multe ori dovada de iresponsabilitate si prostie.

  74. alb_ca_zapada on 9 March 2010 11:58 am

    @ion:
    da ai dreptate, dar….
    dar noi nu am tras nici in organizatori, nici in primarie in calitate de finantator al concursului si nici in black crows in calitate de beneficiar… am adus in discutie DOAR exagerarea cu poza de final unde oamenii apar zimbitori intr-o fotografie care nu este altceva decit un punct marcat in incercarea de a pune batista pe tambal in cazul Mircea Mocanu… va rog recititi atit articolul sub care comentam cit si interventiile mele.

  75. un anonim on 9 March 2010 12:25 pm

    @bogdan:
    intrebarea mea este: ce va asteptati sa faca primaria in urma cazului Mircea Mocanu??
    sunt din Sinaia, ma dau pe acele partii de mai bine de 28 ani si pe vremuri nu era am fara cateva accidente de acest fel.
    urasc mai mult decat voi primaria orasului pentru ca ma lovesc zilnic de toate magariile si “afacerile” lor.
    trbuie sa recunoastem insa ca anul acesta s-a mai facut insa cate ceva si chiar pe cea mai densa ceata, tot s-a gasit drumul de vara.
    crezi ca Mircea nu a facut f multe greseli care au dus la acest accident??

  76. ion on 9 March 2010 1:53 pm

    @un anonim
    1. primarul trebuia sa-si dea demisia. admin-ul partiilor este primaria. seful primariei este primarul. la chestiile foarte grave, seful cel mare e primul responsabi.
    2. despagubirea familiei
    3. balizarea partiilor
    4. eliminearea riscului de avalansa din imediata apropiere a partiilor.

    din toate astea doar pct-ul 3 a fost jumate indeplinit.

  77. Cristoff Baloc on 9 March 2010 2:06 pm

    Nu credeti ca exagerati un pic ridicand asemenea probleme aici? pe un site despre ski? Primaria din Sinaia in sus si in jos, de parca ar fi iadul acolo. Ce vreau sa spun este ca oriunde, in orice primarie din tara asta sunt hoti si afaceri care nu urmaresc interesul poporului. Doar pentru ca intamplator ai in domeniul tau ai una din statiunile de schi de la noi nu te face cu nimic sa vrei sa fii mai bun. Pe de alta parte nu cred ca totul atarna de primarie in privinta investirii de bani in partie.
    @ion- eu personal si alaturi de mine probabil inca 70 80 % din cei ce au vazut poza cu premierea, nu am vazut nimic rau in aparitia primariei…Mi-se pare destul de logic, mai ales fiind sponsor. Nici nu am intelels la inceput tonul articolului referitor la asta. Felicitari pentru eforturile depuse de Absolut Outdoor. Succes cu noul film.

  78. Cristoff Baloc on 9 March 2010 2:08 pm

    @ Ion- Cred ca sumele de bani necesare indeplinirii unor astfel de conditii depasesc destul de mult capacitatea primariei.

  79. ion on 10 March 2010 6:31 pm

    @radu savin - auzi, cumva freeride fest este sustinut tot de primarie? asa imi da impresia afisul… daca e asa, mai bine te abtineai sa comentezi la acest post.

    daca nu, imi cer scuze!

  80. roro on 10 March 2010 6:33 pm

    mu stiu de ce va mai bateti capul cu poza sau cu ce se intampla la sinaia ca primarul face tot ce vrea el.@alb tu nu sti ca sora lui mitza este in carti pe acolo(primarie)? iar despre instalatii ce sa mai vb ca sarbu tot nu stie ce se intampla pe aici le-a dat mana libera la directori si ei ce fac…restaurante nu investitii in instalatii

Ai citit articolul si ai o opinie... o intrebare... o injuratura? Orice ar fi, poti folosi formularul de mai jos.




Spam protection by WP Captcha-Free