Luciana’s Bio

8 November 2008, by Luciana

The Bank Job release

M-am nascut intr-o familie in care mama muncea foarte mult si tata pleca foarte des. Copil fiind, treaba cu munca o intelegeam, asta cu plecatul mai putin… asa ca se gasea si scuza: “plec la munte sa caut un pitic si o sa ti-l aduc, o sa vezi” . Aveam inima cat un purice pana venea acasa, imi spunea : ”a fugit chiar acum…uite, chiar acum, nici nu l-am observat, trebuie sa mai plec o data sa-l gasesc

Taken in Broad Daylight full movie

”.

Pentu mine muntele a fost acel taram misterios in care traia “piticul”, acea lume mirifica care mi-l lua pe tata mai tot timpului de langa mine, imi imaginam povestile mai mult sau mai putin exagerate povestite la intoarcerea acasa, o lume colorata pe care o vedeam prin niste diapozitive proiectate din cand in cand pe un perete in sufragerie. “Muntele” a fost in familie cuvant sfant.

Am trait cu valoarea “plecatului de acasa”, cu credinta ca cea mai mare bogatie ti-o da calatoria, de aceea toti banii mei ii fac plecand si ii cheltuiesc tot plecand.

Am invatat sa schiez la 9 ani in curtea casei unui prieten din Azuga. Au urmat apoi cativa ani de tabere la cabana Diham (vechea cabana care a ars). Schiam in tarcurile de oi din apropierea cabanei, mi-as fi dorit sa fiu haiduc sau cioban. E o perioada de care imi amintesc cu drag: seri la soba cabanei, cantecele de munte, ninsori ca-n povesti. Am ajuns pe partie dupa vreo 2, 3 ani. Apoi veneam din ce in ce mai des spre munte, de multe ori singura, alte ori cu prieteni.

Clerks. film In 2001 am dat primul examen pentru a deveni monitor de schi si mi-am propus sa fac orice imi sta in puteri sa evit munca de birou. Pasiunea mea s-a transformat in job, asa ca acum vreo 5 ani “s-a nascut” Himalaya Adventure, firma intemeiata cu un amic de-al meu, Ovidiu, numele firmei este asemanator cu numele magazinului in ideea unei colaborari cu acesta. Firma se ocupa cu organizarea de activitati outdoor pentru copii, adulti si firme – activitatea care imi ocupa mult timp iarna este organizarea de tabere de schi pentru copii.

Prin 2005 am inceput sa merg la tura cu Bubulu, Grasanu, Nea Gigi, Japonezu, Georgi, Fane, Dinutzu, etc. Tot atunci mi-am cumparat si primul echipament de tura si am vazut ca schiul poate fi mult mai mult decat “tare si la vale” (poate fi si “incet si la deal” , poate fi senin si sublim sau viscol si frig, poate fi pulver neatins sau crusta, poti fi atat de aproape de munte, poti trai pentru zapada dar poti sa si mori din cauza ei).

Multe zile din sezon le petrec pe partie si ma pot da de nenumarate ori prin aceleasi locuri fara sa simt vreo urma de plictiseala. Imi place TOT ce se numeste munte si zapada, ca-i la vale ca-i la deal, ca e proaspat ninsa sau e gheata lucie (in topul preferintelor ramane totusi pulverul). Mult din ce inseamna schiul de partie am invatat de la Vali Dobre.

Brighton Beach Memoirs divx

Accidentari:

meniscuri operate (la piciorul drept si la piciorul stang), ligament incrucisat la piciorul stang operat, ligament incrucisat la picior drept rupt – ma asteapta de cativa ani doctorul Filipescu (momentan schiez cu orteza), vertebra L3 rupta.

Concursuri:

• castigatoare la cupele bucurestene (slalom special+urias) – Ipa, Drumari, Alfa
  • locul 2 la Cupa Mondiala de Schi a Jurnalistilor – slalom urias + schi fond
  • Ecoul Malinului: locul 1 – 2008, locul 1- 2006, locul 3- 2005
  • ocul 1 la cupele monitorilor de schi

Echipament:

sunt sponsorizata de Fischer , ca urmare intreg echipamentul de partie este Fischer (schi de slalom, clapar Fischer X-onetwenty, clapar Dalbello Krypton, etc); pentru offpiste si tura am un Dynastar 4800 si un Elan 888, ambele cu legaturi de tura, urmeaza sa soseasca cat de curand Fischer Watea.

Azur et Asmar

• TwitThis
  • Google
  • LinkedIn
  • MySpace
  • E-mail this story to a friend!
  • Print this article!

Comentezi?? Comenteaza!!

28 Raspunsuri la “Luciana’s Bio”

1. Luciana Neacsu e cu noi : derdelus.ro on 8 December 2008 3:00 pm

[...] Cam asta… Nu mai zic ca se interpreteaza. Mai multe detalii despre cum, ce, unde si de ce in biografia personala. [...]

2. ghitzuca on 8 December 2008 8:28 pm

Luciana foarte iteresanta cariera ta. Eu iti doresc sa ai parte de cat mai multe zile de dat in zapada precum pozele de mai sus daca se poate shi mai multa ;). Spor, astept poate ne mai vedem la vre-un eveniment.

Long life skiersss!

3. Cata on 8 December 2008 10:43 pm

Am cunoscut-o pe Luciana cam acum 3-4 ani in prima mea tabara de schi. Aveam o pasiune pentru schi de cand eram mic dar cand aveam 8 ani a fost intrerupta de o entorsa la ghenunchiul drept care m-a cam speriat caci eram destul de mic. Luciana a reusit, in prima tabara din 2005 sa imi readuca pasiunea de mult uitata.
    Cu Luciana, in tabere, e foarte tare ii place sa se distreze si stie sa aiba grija de copii, se intelege extraordinar de bine cu ei. La ce se pricepe cel mai bine…? Sa te invete sa schiezi! Si o face foarte bine si daca cineva sustine contrariul are grave probleme la bostan. ;)

4. Adrian(Picatura) on 8 December 2008 11:06 pm

Salutare Luci,foarte faina si bogata activitatea ta de schioare si “OM”de munte,povestirile din copilarie cu piticul ce al asteptai sa fie prins si adus de la munte,sunt grozave,de asta nu mi’ai povestit niciodata !
    Pozelee,ce iures de poze,superbe,mai ales ultima,imi da impresia ca la saltul acela de pe stanca aia,ti’ar fi trebuit sa ai parasuta de salvare,valeuuu de la ce distanta te’ai azvarlit,data viitoare ai grije la asemenea lansari fara parasuta,ci doar cu schiurile,sper ca sti cat de periculoase sunt :))
    Bafta in continuare si cat mai line,lungi si reusite alunecari cu schiurile pe intinsul covor alb de zapada !

5. ciprian on 9 December 2008 9:32 am

foarte tare!…un exemplu pentru ce inseamna sa imbini o pasiune cu un mod palcut de a face si bani…bravos!

6. bro on 9 December 2008 10:06 am

binee broo, excelent
    daca vrei sa intrii in bioru te astept cu un post de copy la studioset

7. Eduard Anghel on 9 December 2008 8:07 pm

O cunosc pe luciana de mai mult timp . este super . merg cu ea in tabere , dar in 2008 mi-am rupt piciorul in austria ! :(

8. Luciana Neacsu on 9 December 2008 9:19 pm

@ghitzuca - multumesc:) , ne-om vedea
    @cata - Cata, pregateste-te de Austria ca mergeti cu Ovidiu:D, nu cu mine
    @Adrian(picatura) - povestea cu piticul n-o prea spun - am tot sperat mult timp ca nu-i poveste :) . abia astept sa ne vedem la zbor, poate zilele astea cand ajung in Bv
    @ciprian - multumesc de aprecieri- am avut entuziasm si noroc ca sa pot trai din pasiunea pentru munte
    @bro - brooo, pastreaza ideea pentru peste catva ani, cand probabil o sa “ma lase” genunchii - bafta cu studioset-ul :)
    @edi - imi pare bine ca te-ai recuperat total si vrei sa vii in continuare cu noi- te asteptam in primavara :) multumesc

9. Rider Toma on 9 December 2008 11:56 pm

Schiorica , ce de pozee ai !!! Tu ai pile la astia ,mie nu mi-au pus decat una :P
    Keep riding

10. alb_ca_zapada on 10 December 2008 2:09 am

mai toma mai, da-le ‘ncoa si te-mbrac in poze…

11. raluca laudoniu on 10 December 2008 11:13 am

bravo Luci! :)
    ceea ce nu scrie in text este ca Luciana este o persoana ff sufletista si plina de viata, este o adevarata placere pt mine as fiu in preajma ei!;)
    te pupa ralucita

12. Luciana Neacsu on 10 December 2008 11:17 am

@ toma - pile mari de tot :)) (noroc cu pozele care au salvat bio-ul)

13. Luciana Neacsu on 10 December 2008 11:21 am

multumesc Ralucita :)

14. Doru Oprisan on 24 December 2008 4:57 pm

Frumoasa biografie ! Spor in continuare !

15. Ruxandra on 9 February 2009 5:32 pm

Am mai mers in cateva tabere inainte si imi placea sa schiez, dar credeam ca nu voi ajunge nicioadata sa pot schia bine. Asta pana cand am auzit de taberele cu Himalaya Adventure. In prima mea tabara am cunoscut-o pe Luciana. Aveam cam 8 ani atunci si mi-am dorit sa pot schia ca ea. Si dupa tabara am inceput sa observ ca facusem mari progrese si ca totusi aveam sa schiez bine intr-o zi…

16. Mal on 10 February 2009 11:05 am

Fara cuvinte…

17. Malina on 25 August 2009 5:55 pm

Stii,ceva Luciana?Vreau sa te anunt ca tabara HIMALAYA,este extrem de prost organizata.Plateam 12 milioane de copil(nu stiu daca si acum e la fel,dar cam pe acolo) si ei le dadeau copiilor taiteii din supa de la pranz impreuna cu ketchup si cascaval pe post de paste.Prin urmare toti copii au facut diaree(ptr totii au mancat acelasi lucru.) Profesorii sunt foarte prosti deoarece ei doar ii vor lasa sa cada si sa se tina dupa ei pe copii.Singurul lucru cu care s-a intors fetita mea a fost o mare neincredere in sine.Asta a fost parerea mea.
    Cu mila,Mal

P>S:Sa stiti aceasta a fost cea mai proasta profesoara dintre toate.Din partea,mea te poti duce naibii.

18. alb_ca_zapada on 26 August 2009 1:18 am

@malina:
    iti scriu in calitate de administrator al acestui site.
    sa stii ca nu acesta este locul in care iti poti rezolva disputele personale. asa ca te rog sa ai respect macar pentru noi care facem multe lucruri doar din pasiune si fara rasplata materiala si pentru cititori nostri care vor sa afle chestii utile pasiunii lor.

iti multumesc pentru intelegere si sper pe viitor la un ton mai ponderat din partea ta.
    te rog sa nu-mi raspunzi, nu am nevoie de argumente. comentariile se fac DOAR on-topic.

PS: fetita mea de 5 ani a fost anul asta in cinci tabere cu Luciana. s-a distrat de minune, a invatat sa schieze, a fost in pesteri, s-a dat de-a dura pe dealuri, s-a spalat sau nu s-a spalat… dar mai presus de orice a invatat sa priveasca dincolo de zidul casei… so, multe chestii pe lume sint relative ;)

19. un om on 30 September 2009 1:04 pm

Oameni buni,… fata asta a vrut sa faca parte din universul asta al naturi, din joaca asta a vietii cu zapada, a vrut sa schieze… sa stiti ca ea a reusit! Doamne ajuta!

20. Bubulu on 17 October 2009 10:51 am

Imi pare rau sa citesc asa ceva. E FOARTE nedrept.
    1. Am fost la multe tabere ale Lucianei ca persoană neutră si de cateva ori am fost moş Crăciun(sper ca copii sa nu citească site.ul asta)si pot sa spun cu mana pe inima ca pe nepoata mea Ana o sa o trimit cu Luciana in tabără fara nici o rezervă.
    2. Daca Luciana nu are Rabdare si pasiune si ştiinţă sa înveţe copii sa schieze, atunci cine sa ma ierte Dumnezeu.?nu cred ca totul e perfect dar de aici pana a arunca cu noroi e distanţă mare.
    Bubulu. Din lumea de dincolo.
    Ps. Nu sunt prieten cu Luciana ba din contră. Asa ca nu pot fi acuzat ca sunt partinitor.

21. xela on 15 January 2010 11:44 am

Am vreo 12 ani de ski de performanta si inca 10 de monitorie si nu am avut nici macar 10 %din accidentele tale
    Se pare ca unii nu inteleg ca pe langa entuziasm mai trebuie sa ai si putina inclinatie pentru acest sport.

22. alexosu on 15 January 2010 5:18 pm

@xela - bucura-te ca ai avut norocul sa nu te accidentezi prea des. Si tine-o tot asa.

23. john on 15 January 2010 9:03 pm

@xela

si dupa atata schi de performanta si de intrat in fata la cabina/teleschi/telescaun in fata cozii, ca na… daca esti monitor… esti king of the hill… cum de nu a auzit nimeni din suflarea asta de pe derdelus de performantele, de exceptionalele tale performante…sau ai fost cumva antrenoarea lui Edit?..ain? ;)…. nu vreau sa fiu rautacios dar ai nevoie de niste hartie igienica sa te stergi la gurita ;)

24. Maximilian on 16 January 2010 8:00 pm
  25. Luciana on 18 January 2010 7:33 pm

Apropo de accidentari . . . cred ca as fi putut evita o parte din ele daca as fi facut o pregatire specifica si temeinica inaintea sezonului de schi si daca m-as fi abtinut sa nu ma dau in continuu in primele zile ale sezonului, cand musculatura nu e pregatita sa sustina schi la vale de dimineata pana seara. Are legatura cu entuziasmul clar, poate cu incostienta, nu prea are legatura cu inclinatia pentru acest sport… (nu pretind inclinatie pentru acest sport, ma dau asa cum imi face mie placere si asta imi aduce bucurie ). Probabil ca la 20 de ani esti mai putin chibzuit si cand vezi alb in fata ochilor vrei sa aluneci pana nu mai poti. De la accidentari incoace nu mi-a pierit entuziasmul, doar ca o iau mai usurel in primele zile ale sezonului si fac mai multa miscare primavara, vara si mai ales toamna. Bineinteles ca exista si cazuri in care cu toata pregatirea din lume nu poti fenta soarta… se pot intampla accidente oriunde si oricum (unii isi rup ligamentul pe trotuar in Bucuresti, altii la un tennis cu prietenii, altii il au rupt si habar nu au). Eu mi-am rupt ligamentul de la piciorul drept sarind 2 trepte de scara si meniscul de la dreptul mi-a cedat la panoul de catarat, nicidecum la schi. Probabil ca ligamentele si meniscurile sufera un rodaj in timp si cedeaza la un moment dat.

26. Adrian Dumitru (Pic) on 8 March 2010 11:25 pm

Servus Luciana,

Ce mai faci,ce mai zici,unde stai ascunsa,banuiesc ca sub albul zapezii ori aluneci fara incetare peste partii,vai,dealuri,coline,cu schiurile tale fermecate !! Eu deja am inceput sezonul de zbor,am fost la Bunloc saptamana trecuta cand inca era o vreme superba si ne’am dat.Am avut si un elev de 66 de ani,pe Ilie,care il dau de fun an si ceva de sus de pe coame,a fost placut zborul.
    Credeam ca se va face frumos,da numa ce am sosit din curte de la dat zapada.Constat ca de doi ani NU am mai intrat la derdelusul asta sa scriu si eu niscai randuri,basca sa mai citesc…
    De fo 3 luni merg la inot la Complexul Olimpic de la Izvorani,unde au o baza sportiva “cumplit”de faina,bazinul de inot este super cu o apa cristalina si destul de calda si extrem de liber acolo,nu inghesuiala,nu nebunie si balamuc,sunt de multe ori singur in tot bazinul pret de 2 ore si ceva,merg de 3x/saptamana.Am invatat si 2 baietzoi sa inoate si indata o sa am inca 3 fete si 2 baieti maricei,pe la 18-20 de ani. In fo 2 saptamani plec prin tara cu licentierile pe la parasutisti si sa’mi efectuez reinnoirea unor licente,ajung pe la Cluj,Sibiu si sper Oradea.Hai sa ne auzim la telefon,sa ne vedem,am planuri inedite vara asta,o Premiera Nationala,sper sa iasa proiectul,este ceva grandios,cel putin pentru mine, ca implica zbor mult pe deasupra unor locuri de vis si basm, cred ca va iesi si un documentar ori un filmuletz,ceva de genul asta,am si sponsori de marca. Iti spun cu ocazia acestui mesaj un vesel La multi ani tie si tuturor fetelor din echipa ta de schioare cutezatoare,cu ocazia zilei de 8 Martie !! Grije mare de tine si succese oriunde te’ai afla in clipele astea.

Adi Pic.

27. GoldieDalton32 on 29 June 2011 10:06 pm

That is great that people can receive the credit loans moreover, that opens up completely new opportunities.

28. oana ganea on 18 October 2011 3:19 pm

foarte frumoasa povestea ta. :) te pup cu drag.
    oana

Ai citit articolul si ai o opinie... o intrebare... o injuratura? Orice ar fi, poti folosi formularul de mai jos.